שחקני הפועל מול רמת השרון. צילום: עדי ברקוביץ', הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל מול רמת השרון. צילום: עדי ברקוביץ', הפועל פתח תקוה

מול אשקלון זה לא יספיק / הטור של יוסי שושני

הפועל צריכה להיות מאוד מודאגת מהיכולת החלשה. מחמם את הלב לראות את שחקני הבית ואת היציע מלא בראש הזהב

פורסם בתאריך: 6.9.19 10:18

1. אין ספק שהדבר הטוב היחיד שאפשר לקחת מהניצחון של הפועל על רמת השרון, הוא שלוש הנקודות. הפועל הציגה משחק רע מאוד, שבהחלט אמור להדליק כמה נורות אדומות. דווקא בתחילת המשחק הכחולים עוד הגיעו למספר מצבים, אבל לאט לאט רמת השרון השתלטה על המשחק. הפועל שיחקה לידיים של היריבה כאשר נסוגה אחורה, ונראתה מאוד מבולבלת ולא מאורגנת. המשחק לא שטף ולא זרם, אבל למזלנו בסופו של המשחק הגיע שער משום מקום, שסידר 3 נקודות חשובות. השער עצמו של עומר בוארון היה אחרי התקפה טובה ונכונה, מסירה יפה של נדב ראובני הצעיר והצטרפות מהקו האחורי של עומר בוארון, עם בעיטה מדויקת.

2. תמיד טענתי שהאופי של הפועל פתח תקוה הוא התבססות על שחקני בית. העונה, לשמחתי, אנחנו רואים את זה בענק וזה מוכיח את עצמו. השחקנים יותר מחויבים, כמו גם הקהל שחזר בהמוניו ודוחף את הקבוצה ללא הפסקה, אחרי שהוא מרגיש הרבה יותר מחובר למה שקורה על הדשא. אולי ייקח קצת זמן עד שהשחקנים האלו יוכלו להוביל את הפועל להישגים משמעותיים, אבל זה עושה טוב למועדון ונותן הרגשה לילדים הצעירים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בבית הספר לכדורגל, שיש אופק להתקדם.

3. מבחינת סגל השחקנים, אין ספק שחסר כרגע להפועל חלוץ מטרה, לפחות כל עוד אמאדו סוקונה פצוע ולא ברור איך ומתי הוא יתאושש. אם הצרפתי יחזור לכושר אז אפשר להיות רגועים בנקודה הזו. אני חושב ששחקן קישור אחורי, שמסדר את המשחק, יעזור מאוד. מן בעל בית שיכול לעצור ולנווט את הקצב של הקבוצה. מי שמגיעות לו מחמאות עד כה הוא השוער ברק לוי, עם משחק יציב בשער מול רמת השרון, כאשר גם הבלמים – יעקב אבבה וספיר יתח הציגו יכולת טובה, כאשר יכולת המגינים עוד טעונה שיפור.

4. ביום ראשון תפגוש הפועל את הפועל אשקלון, עם הזדמנות להשיג 7 נקודות מ-9 אפשריות. על פניו, למרות המינוס, נראה שהדרומיים קבוצה לא רעה. המשחק שם לא יהיה קל, ותלוי מאוד באיך הפועל תראה מבחינה התקפית, בטח אם סוקונה לא יחזור. היכולת מול רמת השרון בטוח לא תספיק באשקלון. במשחק הזה יהיה חשוב מאוד לסגור טוב ולצאת להתקפות מהירות, כשכמובן ניצול ההזדמנויות יהיה צריך להיות טוב יותר מזה שהיה במשחק החוץ הקודם, בעפולה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    מילים כדורבנן.צודק מילה במילה.לא צריך להיות גאון כדי ליראות שאן עושה מישחק. ועמדת התקפה.חלש.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר