עמיר נוסבאום, ניב טל. צילום זאב שטרן, סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

היום הקריטי של הפועל: דרוש בדחיפות אקס פקטור בקישור

לאיך תסיים הפועל את היום האחרון של חלון ההעברות תהיה השפעה גדולה על המשך העונה הזו. גיוס הספונסרים הנהדר חייב לבוא לידי ביטוי בחיזוק הקישור של הפועל

פורסם בתאריך: 18.9.19 10:34

בסך הכל, למרות ההפסד לאום אל פאחם, עוברים על אוהדי הפועל ימים יפים. לא עוד בושות ניהוליות אלא בדיוק ההיפך, ניהול שמביא להרבה גאווה. זאת לצד שילוב שחקני בית שהוא תענוג גדול. אווירה כיפית ביציע עם אוהדים שכיף לראות שוב אחרי שלא נראו שנים במשחקים. וכן, יש תקוה גדולה שהמהפכה הניהולית תביא איתה גם הצלחה מקצועית, זה הרי חייב להיות כך. והנה, אני שם את הדברים על השולחן: נכון, ברור לי שמדובר בתהליך, שצריך לעשות הכל במתינות ובשיקול דעת, ושלהבריא את הפועל אחרי כל התלאות שעברה, חלקן גבלו בהתעללות, זה לא משהו שאפשר לעשות ביום אחד. אבל המהפיכה הניהולית צריכה לבוא עם התקדמות מקצועית, כזו שתורגש גם בטווח המיידי. כן, כבר העונה.

יש המון דברים בצד המקצועי שאני אוהב. בסך הכל הפועל הפתיעה אותי לטובה עד עתה. אבל זה לא מספיק. מקצועית הפועל היא בינתיים סוג של רכבת הרים קטנה. לא גדולה. העליות והמורדות אינן דרמטיות, אבל הן קיימות.

והיום, יום רביעי, ה-18.9.2019, הוא יום קריטי לעונה הקרובה. קודם כל ואני לא מגלה בכך לאף אחד משהו שהוא לא ידע, היום נדע האם אמאדו סוקונה, אקס פקטור רציני בליגה הלאומית, יישאר בהפועל. אם זה לא יקרה, יהיה קשה לצרף חלוץ ברמתו.

ופרט לכך, הפועל צריכה לסיים את היום הזה עם שחקן קישור משמעותי. כזה שיעשה את ההבדל. שחקן עם נוכחות בקישור, שמשחק לעומק, שמשנה משחק בפעולה אחת חכמה, שמשחרר את הקבוצה כשהיא תקועה 90 דקות מול הטקטיקה של היריבה, כמו שקרה השבוע. תבנית, סדר, שיטה, סגנון, הם דברים נהדרים לקבוצת כדורגל. וניכר בקבוצה שהמאמן עמיר נוסבאום הוא מאמן שיטתי. אבל אני חושש שלהפועל יקרה דבר שאסור שיקרה לקבוצת כדורגל. היא תהפוך תבניתית מידי. ולכן, עם כל הכבוד ליצירתיות של בוארון ופרץ, ויש כבוד, הפועל חייבת לסיים את היום הזה עם הקשר הזה, מהסוג שחסר לה.

את האמת, חודשים אני שומע על כך שהפועל רוצה להביא קשר  משמעותי. אני מצטער, בר ירוחם הוא לא שחקן שובר שוויון, הוא לא אקס פקטור, הוא לא ישנה את הקבוצה, הוא לא ישדרג אותה. הוא היה שחקן מהשורה, פחות או יותר, ברמת השרון. ייתכן שהפועל תיהנה ממנו בעתיד (הלוואי), אבל לא חושב שבטווח המיידי הוא יביא את השינוי הנחוץ. הנה אני מודה, אני לא מכיר אותו מספיק, אבל אם בסוף החלון הזה הוא יהיה החיזוק היחיד לקישור, זו תהיה אכזבה גדולה.

גיוס הספונסרים הנהדר חייב לבוא לידי ביטוי בחיזוק הסגל של הפועל. וזה צריך לקרות היום.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לצערי כאוהד הקבוצה זה שנים נראה לי שגם השנה נלחם נגד כנגד הירידה ללא שחקן שיוביל את הקבוצה יהיה לנו קשה להשאר גם בליגה לאומית הלוואי שאתבדה עם כל הכבוד לקבוצה הצעירה וומאמן צעיר ללא נסיון מאבקים במשחקי התחתית

  2. ומנור נשאר בחוץ...

    לא קרה…
    הבטחות לחוד ומציאות לחוד. ניב טל קיבל את תפקיד חייו אבל הוא לא קשור לענף ובטל לא מתאים להיות מנהל מקצועי. להזכירכן, הוא אפילו לא כחול. זה שהוא שיחק עונה וחצי וכבש כמה גולים לא הופכים אותו לחלק מהמועדון

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר