אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

הקהל הגדול של הפועל מול היתרון המקצועי של מכבי / יוסי שושני מתכונן לדרבי

הדרבי של פתח תקוה יפגיש קבוצה טובה מעט יותר, מול מועדון עם קהל גדול שצמא לניצחון בדרבי. וגם: הזיכרונות מהדרבים הגדולים, שאף פעם לא יצאנו מהם כמפסידים

פורסם בתאריך: 25.9.19 10:03

1. מחר (חמישי) יחזור לפתח תקוה הדרבי הגדול, שיהיה בוודאי טעון וייצרי. למרות שיש הרבה שחקני בית בשתי הקבוצות, רובם לא חוו עדיין את חווית הדרבי של פתח תקוה. אני מניח שלפני הדרבי משפחת לוזון המהוללת תדע להכניס את השחקנים של מכבי לטירוף ולרצון עז לנצח את המשחק. מהצד השני יהיה את הקהל של הפועל, שיהיה לו רוב מוחלט ביציעים ומדובר בנכס גדול, שיכול גם לגרום ללחץ מיותר אצל השחקנים הצעירים מצד שני.

מרבית האוהדים לא זכו לראות יותר מדי דרבים, וגם אלו שראו היו בשנים לא טובות של הפועל, כך שהקהל הכחול יגיע צמא לניצחון. מבחינה מקצועית, אני חושב שהפועל צריכה להפעיל לחץ גבוה על מכבי, כי ההגנה של גיא לוזון עושה טעויות. החלק הקדמי של מכבי מסוכן מאוד ועמיר נוסבאום יצטרך לדעת איך להצר את צעדיהם של תאי בריבו ולידור כהן המסוכנים. לטעמי מכבי קבוצה מעט טובה יותר, אך הקהל של הפועל יאזן את זה ולכן לדעתי הדרבי הזה יילך לכיוון משחק ללא הרבה שערים, אבל אולי עם אדום או שניים.

2. כמובן שמפגש דרבי מזכיר לי ימים עברו. אני גאה להגיד שבשנים שלי בהפועל לא הפסדתי אפילו דרבי אחד. לדרבי אתה מגיע עם תשוקה ורצון להיות מספר אחד בעיר, ולהסתובב למחרת כשאתה יודע שניצחת את הקרב. בזמני הדרבים היו מאוד חמים, גם מכבי הייתה לא רעה ואנחנו כמובן הייתה בתקופה החזקה של הפועל. אני זוכר דרבי אחד שמאיר כהן שמר עלי אישית ואמר לי שהוא מתנצל, אבל הוא קיבל הוראה להוציא אותי מהמשחק. הוא נכנס בי מכל הכיוונים, בעט וירק. גיל סאבו בא אלי ושאל אותי 'יש בעיה?' סימנתי לו על מספר שלוש במכבי. לא עברו חמש דקות ומאיר כהן היה בחוץ. גיל לא קיבל אפילו פאול.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר