רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן
רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן

גרינברג לא פוסל איחוד בין הפועל ומכבי: "הכל אפשרי, צריך רצון ושכל ישר"

במסגרת רצונו ליצור איחודים בין מועדוני הספורט בעיר על שלל הענפים, ראש העיר התייחס לאפשרות שינסה להוביל מהלך גם בנוגע לקבוצות הכדורגל הבכירות בעיר

פורסם בתאריך: 26.9.19 11:16

בתקופה האחרונה מזכיר לא פעם ראש העיר רמי גרינברג, את רצונו ליצור כמה שיותר איחודים בין מועדוני הספורט בעיר, במטרה ליצור קבוצות תחרותיות ואיכותיות. כעת, מתברר, שהרצון כולל גם את מועדוני הכדורגל של הפועל ומכבי שנפגשו השבוע לדרבי העירוני במסגרת הליגה לאחר הפסקה בת כארבע וחצי שנים. יש לציין כי ניסיונות בעבר להעלות אפשרות כזו נתקלו בהתנגדויות קשות של אוהדי המועדונים.

"השאיפה היא לאחד את כל מי שרוצה ולאגד משאבים כדי לתת יכולת טובה יותר לקבוצות להצליח", אמר גרינברג בשיחה עם "ספורט מלאבס". "אנחנו כעירייה כמובן נתמוך ונדחוף כדי שזה יקרה ויעלה את רמת הספורט בעיר".

יש סיכוי שאיחוד כזה יקרה בין מכבי והפועל פתח תקוה בכדורגל?
"ברור, הכל אפשרי. צריך רצון, שכל ישר ולקדם".

בנושא אחר, על פי יו"ר עמותת הכחולה, דרור שי, חלק מהגירעון התקציבי של הפועל נוצר בגלל המפרק, עו"ד יצחק יונגר, בין השאר, כך לטענת העמותה, בשל אי הגשה של בקשת התמיכה העירונית לשנה הנוכחית. "כיסינו חוסר תקציבי של מעל ל-600 אלף ש"ח שהמפרק יצר (שנובע, לדוגמה, מאי הגשת בקשת תמיכות מהעירייה, אי טיפול בניכויים שביצעה ההתאחדות מהתשלומים לקבוצה ועוד ועוד)", כתב בין השאר שי.

מלשכת דובר עיריית פתח תקוה נמסר בתגובה: "בדומה לכ-300 עמותת המקבלות תקצוב עירוני מידי שנה, עיריית פתח תקוה הקצתה עבור הפועל פתח תקוה כ-700 אלף שקלים שנשמרים עבורה עד סוף השנה. לקבלת הכספים, על הקבוצה להשלים את ההליך הטכני כנדרש מול העירייה – בדומה לכל העמותות – והעירייה תסייע בנושא ככל שניתן".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר