קבוצת טרום א' של הפועל פתח תקוה. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה
קבוצת טרום א' של הפועל פתח תקוה. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

ילדים בני 10: כך מסתערת מכבי פ"ת על השנתון הכי מוכשר של הפועל

קבוצת טרום א' של הפועל (שנתון 2009) נחשבת לאחת הקבוצות המוכשרות שידעה המחלקה בשנים האחרונות. לפני כשבועיים שלחה מכבי אנשי צוות למשחק גביע של ילדי הפועל, ופנתה להורים בניסיון לגרום להם לחצות את הכביש. "אף אחד מהקבוצה הזאת לא עבר ולא יעבור", אומר יובל אוחנה, שבמכבי ניסו להעביר אליהם את שני ילדיו

פורסם בתאריך: 24.10.19 18:50

סקאוטרים של מכבי פתח תקוה עקבו לאחרונה אחר שחקנים צעירים בקבוצת טרום א' (שנתון 2009) של הפועל ואף נודע כי לחלק מההורים הועברו מסרים כי ישנו רצון להעביר את ילדיהם לשורות היריבה העירונית. קבוצת טרום א' של הפועל, אשר מורכבת מילדים בגילאי 9-10, נחשבת למוכשרת ביותר, כאשר במועדון מציינים כי למרות הגיל הצעיר של הילדים, כבר שנים שלא היה במחלקת שנתון כל כך מוצלח.

במחלקת הנוער של הפועל אישרו כי סקאוטרים של מכבי אכן נצפו במשחק הקבוצה, אך למועדון לא הגיעה כל פנייה לגבי שחקן זה או אחר. במכבי ציינו כי סקאוטרים תמיד מסתובבים במגרשים מתוקף תפקידם ובסופו של דבר הם רוצים אצלם את השחקנים הטובים ביותר, אם מהפועל או מכל קבוצה אחרת.

אחד מההורים שקיבל פנייה בכדי להעביר את ילדיו למכבי הוא יובל אוחנה, לו שני ילדים במחלקת הנוער של הפועל, החלוץ עמית בן ה-13 והקשר השמאלי נעם בן ה-10. "לפני שבועיים הגיע צוות של מכבי למשחק הגביע של שנתון 2009 מול כפר קאסם. אחד מהם היה יונתן שמל, המנהל המקצועי של החטיבה הצעירה במכבי. אלו אנשים שבדרך כלל עובדים עם קבוצות בוגרות יותר, אז כשאתה רואה אותם במשחק שמיניות של ילדים בני 10 זה מצחיק. במחצית אחד מאנשי הצוות של מכבי קרא לי. קודם כל הם ניסו לקבוע פגישה מסודרת עם מישהו בכיר יותר, אבל מלכתחילה אמרתי להם שהילדים שלי לא יהיו במכבי פתח תקוה, לכן בואו נעצור את זה. אמרו לי 'אל תשלול, במכבי הקידום גדול יותר'. אמרתי להם שאני דווקא רואה שהקידום של הילדים שלי בהפועל גדול יותר, וששום סכום כספי ושום הצעה לא תקנה אותי ותזיז אותי מהפועל".

אוחנה טוען כי הוא לא היה ההורה היחיד שקיבל פניה מאנשי מכבי: "הם פנו לעוד הורים. כשאנחנו מדברים על ילדים בני 10, הדרך להעביר אותם הרי היא לא בגלל שהחולצה של מכבי יותר יפה. שנתון 2009 של מכבי מאוד חלש, ואנחנו כל כך רצינו שיהיה דרבי העונה ולצערנו זה לא קורה, כי בקיץ מכבי העבירו את הקבוצה שלהם למחוז יותר חלש. הם ידעו שבדרבי הזה הם יתבזו. אף אחד מהקבוצה הזאת בהפועל לא עבר ולא יעבור, זו קבוצה מגובשת, עם מאמן, תום חכמון, שצריך להוריד בפניו את הכובע ויו"ר, איציק כהן, שעושה עבודה מדהימה ויודע הכל על כל אחד מהילדים. מבחינתי מעל כולם יש את גל חצור, שהביא אותי למועדון, ובלי ברכת הדרך שלו אני לא זז מפה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מאיר

    רק בגלל זה מכבי הקבוצה הכי שנואה בארץ. אין מועדון אחד בארץ שלא לקחתם מהם שחקנים כישרוניים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מספיק לראות את כמות התארים בשנים האחרונות של מחלקות הילדים והנוער של מכבי פתח תקוה כדי להבין כמה הפועל פתח תקוה אוכלים את הלב.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר