שחקני מכבי חוגגים. צילום: זאב שטרן
שחקני מכבי חוגגים. צילום: זאב שטרן

אבי לוזון: "אין ספק שמכבי פ"ת הקבוצה הטובה בליגה, הן מבחינת המאמן והן מבחינת השחקנים"

יו"ר מכבי פתח תקוה אבי לוזון רואה את הקבוצה שלו בדרך הבטוחה לליגת העל אחרי הניצחון השישי ברציפות. לידור כהן בספק למשחק בשישי מול הפועל אשקלון

פורסם בתאריך: 23.10.19 17:42

מכבי פתח תקוה ממשיכה לפרוח בשמי הליגה הלאומית ולבסס את מעמדה בפסגת הטבלה. בליגה שספגה בשנים האחרונות ביטויים לא מחמיאים ומרבים ללעוג לה כמי שחברות בה בעיקר קבוצות שלא רוצות לעלות, תשעה מחזורים בלבד מספיקים להערכה ריאלית במיוחד, לפיה שובה של הלוזוניה לליגת העל היא רק עניין של זמן. מעבר ליכולת וצבירת הנקודות המרשימה, הניצחון האחרון 3:4 מול רמת השרון הוכיח גם ווינריות ואופי, עם מהפך בזק תוך שש דקות.

מי שנמצאים בתקופה טובה הם הקשר עידו דוידוב, שהיה מעורב בכל השערים במשחק ביום חמישי ומוכיח שיש בעל בית במרכז המגרש, והשוער יוסי גינזבורג, שקיבע את מעמדו כשוער ראשון, משרה ביטחון על החוליה האחורית וטרם החמיץ דקת משחק בליגה העונה. אגב, במכבי סירבו השבוע לאפשר לשוער להתראיין. "אנחנו לא חוגגים, לא במחזור התשיעי ולא במחזור ה-20, כך שממש אי אפשר לברך עדיין", נמנע היו"ר אבי לוזון מלהקדים את המאוחר. "עם זאת, אנחנו בהחלט עומדים בציפיות שלנו. עשינו את ההתאמות והתיקונים ובכל שבוע אנחנו מעלים את רמת המשחק שלנו. אין ספק שאנחנו הקבוצה הטובה בליגה, הן מבחינת המאמן והן מבחינת השחקנים. עוד לפני שהתחילה העונה היה ברור שהמטרה היא עליית ליגה".

מטבע הדברים, גם השחקנים מרגישים מצוין לאחר שישה ניצחונות רצופים, אבל מדגישים שעדיין מוקדם לקבוע עובדות בשטח. "אנחנו נראים ממש טוב, אבל אסור לנו להיות שאננים. גיא מזכיר לנו להמשיך לקחת כל משחק לגופו ושחשוב להמשיך בדרך הזו", אמר אחד השחקנים. "יש רוטציה טובה, עומק, ועל כל עמדה מתמודדים לפחות שני שחקנים טובים. גם הצעירים שלנו, כמו דן כדורי, ארד בר וליאל עבדה, מציגים יכולת טובה ומצדיקים את הצ'אנסים שהם מקבלים. אנחנו עוד לא דורסים קבוצות, אבל בהחלט מנצחים ברצף ובצורה משכנעת. אסור לשכוח שאף אחד לא חגג אליפות או עלה ליגה אחרי תשעה מחזורים. יש עוד הרבה מאוד זמן".

מכבי, שטרם נוצחה העונה, מדורגת ראשונה עם 23 נקודות, כששלוש קבוצות – אום אל פאחם, ראשון לציון והפועל קטמון, דולקות בעקבותיה עם ארבע נקודות פחות. בשישי (15:00, אצטדיון סלה) תפגוש הקבוצה בחוץ את הפועל אשקלון, שנמצאת מתחת לקו האדום בשל הליך הפירוק שעברה ומינוס 9 הנקודות איתו נאלצה לפתוח את העונה. הקשרים אלי בבייב ומוחמד סרסור יעמדו לרשותו של גיא לוזון לאחר שריצו עונשי הרחקה. מנגד, איתי טאקו ימשיך להיעדר בשל קרע בשריר הירך האחורי ולידור כהן בספק בשל פציעה בגב המקרינה לרגלו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר