שחקני הפועל מתלוננים לשופט אחרי השער של ממן. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל מתלוננים לשופט אחרי השער של ממן. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

הרמאות של מיקו ממן, התהיות לגבי צוות השיפוט, והתיאור המביך של יהונתן כהן

השחקן הסתמי מראשון לציון רימה על המגרש, ועצימת העיניים הגיעה עד לאולפני ערוץ הספורט. גם חמישה ימים אחרי, עדיין לא ברור מה קרה לצוות השיפוט בראשות דרור כהן. וגם כמה שאלות לצוות המקצועי

פורסם בתאריך: 30.10.19 10:16

למרות שעברו כבר כמה ימים טובים מהמשחק של הפועל פתח תקוה נגד הפועל ראשון לציון, מה שקרה במשחק הזה עדיין מעצבן כל אוהד של הפועל פתח תקוה, ואמור להרגיז כל אוהד כדורגל פרט אולי למיכאל – מיקו ממן, ליהונתן כהן ולאוהדי ואנשי ראשון לציון.

עשיתי קצת גוגל על מיכאל ממן היום. הוא שיחק בהפועל קטמון, נבחן בהפועל באר שבע ובבית"ר ירושלים וכמובן שלא הוחתם שם, סיכם בהפועל חיפה שלא הפקידה את החוזה שלו. בסך הכל מדובר בשחקן כדורגל בינוני וסתמי, שלפני פחות משבוע הפך לשעה קלה על המגרש גם לרמאי. צריך לזכור: הגול הראשון של ראשל"צ הובקע לאחר שמיכאל ממן השתלט על הכדור בעזרת ידו. לממן היה כבר כרטיס צהוב, מה שאומר שההחלטה המתבקשת של השופט – לפסול את השער ולהוציא לממן צהוב שני הייתה אמורה להיות החלטה משפיעה מאוד ומכרעת.

מיקו ממן. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

מיקו ממן. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

מעבר לרמאות של ממן, מדאיגה מאוד התגובה של צוות השיפוט. זה קרה מול העיניים של הקוון, וגם השופט הראשי והשופט הרביעי אמורים היו לראות את זה. העובדה שהשער אושר מעוררת אצלי באופן אישי תהיות רבות. אין לי אמון בשופט דרור כהן, וגם לא בקוון ובשופט הרביעי שאני לא יודע איך קוראים להם.

בהמשך, באולפן ערוץ הספורט, צחקק מיכאל ממן צחקוק אווילי משהו, כשסיפר על האינסטינקט שגרם לו לגעת ביד. זה היה האינסטינקט שלו על המגרש: לגעת ביד ולרמות. ולמה הוא לא ניגש לשופט והודה? גם בגלל האמוציות, וגם בגלל שהיה מקבל אדום. קל יותר לרמות. אני שמח בשביל הפועל חיפה על כך שלא הפקידה את החוזה שלו.

קצת פחות מ-24 שעות לאחר מכן עמד למבחן היושר המקצועי של יהונתן כהן, אוהד קטמון ומן הסתם מכיר קצת את ממן. כהן דיווח על בתכנית שער השבת על המחזור שנערך בליגה הלאומית. ומה הוא אמר על המשחק הזה? "ניצחון מרשים של ראשון לציון בפתח תקוה". היד של ממן? בשביל מה לדבר על זה. הציון של כהן ביושר מקצועי: אפס.

הפועל פתח תקוה קופחה, אבל ללא קשר לכך  יש לה את הבעיות המקצועיות שלה. זה נושא ששווה טור נפרד, אבל ככה, על קצה המזלג, קבלו את הפרומו בפורמט של כמה שאלות. 1. מדוע דווקא כשיעקב אבבה חסר בוחר עמיר נוסבאום לעלות עם שני בלמים ולא שלושה? 2. איך זה שכאשר חסר לקבוצה קשר 50-50 בוחר הצוות המקצועי להתחזק בויטלי גנון ובבר ירוחם? 3. מי אלה הסקאוטים שהמליצו על ירוחם, על בלאי ועל עוודי?

שיהיה בהצלחה בסכנין.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. טל

    בר ירוחם זה קומבינה של סוכנים.
    לא יכול להיות שחקן ספסל ברמהש שנה שעברה מרכז בכסף.

  2. דוד

    עם כל הכבוד לכם, יהונתן כהן הוא אוהד קטמון ולכן בהכרח הוא לא סובל את מיקו!!!

  3. בר

    לגבי הרכש יצחקי צודק .עדיף שחקן אחד טוב מאוד
    על פני 3 שחקני רכש חלשים עד בינוניים
    לגבי ממן אני חולק עליך.לא צריך לקרוא לו רמאי.
    אתה ראית פעם שחקן שבא לשופט ואומר תפסול
    את השער הבקעתי עם היד ותוציא לי אדום?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר