שחקני קבוצת הנוער של מכבי פ"ת. צילום באדיבות מכבי פ"ת
שחקני קבוצת הנוער של מכבי פ"ת. צילום באדיבות מכבי פ"ת

ועכשיו, אלופת צרפת: קבוצת הנוער של מכבי פ"ת מתכוננת לשלב הבא באלופות

בעוד שקבוצת הבוגרים משייטת לעבר ליגת העל, קבוצת הנוער של מכבי מתכוננת למפגש מול ראן בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. "ככל שנתקדם הפערים ילכו ויגדלו", הודה המאמן תמיר לוזון

פורסם בתאריך: 30.10.19 16:13

מכבי פתח תקוה ממשיכה לטייל להנאתה לעבר חזרה מהירה לליגת העל ורושמת כבר שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, שבעה מתוכם בליגה. הקבוצה של גיא לוזון לא התקשתה לדלג לסיבוב ח' בגביע המדינה כשגברה 0:2 על הפועל רמת גן במשחק שנערך ביום שלישי באצטדיון ברמלה. מי שחזר אל בין הקורות אחרי תקופה ארוכה הוא השוער צחי גיגי, ששיחק לאחרונה בגביע הטוטו בתחילת אוגוסט וטרם שותף בליגה, אחרי שיוסי גינזבורג תפס את מקומו. "כיף גדול, אין על ההרגשה של לשחק", אמר גיגי השבוע ל"ספורט מלאבס". "עשיתי מה שצריך לעשות ואם נתנו לי לשחק כנראה שאני בכושר. מקווה שדברים יסתדרו לטובה". בשישי (15:00, המושבה) תנסה המוליכה לשמור על מאזן נקי מהפסדים, כשתארח במסגרת המחזור ה-11 את קבוצת הצמרת של הפועל אום אל פאחם.

מי שמרשימה לא פחות היא קבוצת הנוער של המועדון, אלופת המדינה להזכירכם, שעברה ברביעי שעבר בסטייל את סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות כשהביסה בביתה 0:4 את אסטנה הקזחית ומחקה פיגור 1:0 מהמשחק הראשון. צמד של ליאל עבדה, אור בלוריאן ואיברהים באדיר שימחו כ-1,400 אוהדים משולהבים באצטדיון המושבה. "ידענו שאנחנו קבוצה טובה יותר. גם במשחק הראשון שלטנו, ראינו שהשד לא נורא ולא הגיע לנו להפסיד", אמר המאמן תמיר לוזון. "אני שמח שעשינו את העבודה בגומלין ועברנו לסיבוב הבא. העובדה שבלוריאן ועבדה צברו ניסיון הן בבוגרים והן בטורנירים אירופיים במסגרת הנבחרות הצעירות תרמה לנו מאוד". בסיבוב השני תפגוש מכבי את אלופת צרפת ראן, כאשר המשחק הראשון ייערך בחוץ ב-6 בנובמבר והגומלין כעבור שלושה שבועות בישראל. "מדובר באופרה אחרת לחלוטין מול אלופה ממדינה שמגדלת המון כישרונות צעירים", הוסיף לוזון. "האנליסטים שלנו כבר אוספים מידע, נלמד את היריבה ונגיע מוכנים בצורה הטובה ביותר".

בהקשר זה, ראוי לציין את השיטה השונה בליגת האלופות לנוער. כל קבוצת בוגרים שמעפילה לשלב הבתים בליגת האלופות, מצרפת לשם אוטומטית גם את קבוצת הנוער שלה, כפי שקרה בעבר למכבי תל אביב. במידה ותעבור שלושה סיבובים, תפגוש מכבי לדו קרב כפול את אחת הקבוצות שתסיים כסגנית בית על הזכות לשחק בשמינית הגמר. לפני שנתיים וחצי הגיעה קבוצות הנוער של מכבי חיפה לשלב הפלייאוף, אך הודחה על ידי בורוסיה דורטמונד. "עם כל הכבוד, אנחנו עוד לא שם וככל שנתקדם הפערים ילכו ויגדלו", הודה לוזון. "תן לי קודם כל לעבור את הסיבוב הבא. נגיע ללא רגשי נחיתות ונעשה את המקסימום". כזכור, השנה החליט תמיר להתמקד רק בנוער ומסייע לבוגרים מאחורי הקלעים בניתוחי וידיאו. בן דודו, נאור לוזון, מאמן עמו בצוותא בנוער ובמקביל משמש כעוזרו של גיא לוזון בבוגרים. "לי באופן אישי היה קשה מאוד לשלב בין השניים. נאור מצליח לעשות את זה, אבל צריך שלפחות אחד מאיתנו יהיה כל כולו 100% בשביל ולמען קבוצת הנוער", סיכם המאמן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר