דור חוגי. צילום: זאב שטרן
דור חוגי. צילום: זאב שטרן

חוגי: "הצהרת כוונות? המטרה הייתה ברורה עוד לפני שהליגה החלה"

אחרי שבדק אופציות בליגת העל ובחו”ל בקיץ, דור חוגי פורח במכבי עם שער שלישי ברציפות בדרך חזרה לליגת העל. “כל משחק בליגה הזו הוא משחק עונה”, התכונן החלוץ למשחק מול קטמון בשני

פורסם בתאריך: 7.11.19 19:51

אין חדש תחת השמש במכבי פתח תקוה, שממשיכה לזרוח בפסגת הלאומית. ניצחון שמיני רצוף בליגה, עליית שלב בגביע, שילוב מתמיד של שחקנים תוצרת בית, פער הולך וגדל בראש הטבלה ובקיצור – סופרים לאחור עד החזרה הרשמית לליגת העל. מי שממשיך ביכולת המצוינת מפתיחת העונה הוא החלוץ דור חוגי, שכבש זה המחזור השלישי ברציפות בניצחון הביתי 1:3 מול אום אל פאחם והעלה את מאזנו האישי לשישה שערי ליגה.

"צריך לבדוק האם מדובר בפתיחה הכי טובה של קבוצה בליגה הלאומית. לא זוכר קבוצה שעשתה 29 נקודות מתוך 33", אמר חוגי. "אישית אני מרגיש מצוין, אבל לא ממש מסתכל על מלכות השערים וחשובה לי הרבה יותר הצלחת הקבוצה". למרות ההישג, חוגי יודע היטב שהכרטיס לליגת העל רחוק מלהיות מונח בכיס של מכבי. "העונה רק התחילה ובינואר הרבה קבוצות מתחזקות, כך ששום דבר לא סגור", אמר.

בדקת בקיץ אופציות בליגת העל וגם בחו”ל. בינתיים נראה שהליגה הלאומית קטנה עליך.
"לא, היא ממש לא קטנה עלי. צריך להתאים את עצמך לכל ליגה בה אתה משחק. כל ליגה היא שונה והלאומית הרבה יותר קשה מליגת העל. שם יש לך הרבה שטחים ובליגת המשנה פחות. בלאומית זה משחק של 'מכות', לא באמת כדורגל יפה והרבה שערים שמובקעים ממצבים נייחים. הליגה מאוד קשה ושוויונית, זה לא כמו מכבי תל אביב שכביכול בורחת לליגה. לראיה, ניצחנו שמונה משחקים רצוף ועדיין לא ברחנו".

בשני (טדי, 19:00) תתארח מכבי לקרב צמרת אצל השלישית, הפועל קטמון, לה ארבע נקודות פחות והיא מגיעה עם רצף מרשים של שבעה ניצחונות. "כל משחק בליגה הזו הוא משחק עונה", מרגיע חוגי. "הצהרת כוונות? המטרה ברורה לכולם עוד לפני שהליגה החלה". חוגי חתום במכבי לעונה הנוכחית עם אופציה לעונה נוספת וגם באשר לעתידו מקפיד לא להקדים את המאוחר.

בשנה הבאה אתה עם מכבי פתח תקוה בליגת העל?
“מאמין שכן, אבל בוא נסיים קודם כל את העונה הזו, נעלה ליגה ונראה מה יהיה”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר