תאי בריבו. צילום: זאב שטרן
תאי בריבו. צילום: זאב שטרן

נקודת ציון: מכבי פתח תקוה סיימה ב-1:1 מול קטמון (וידאו)

משחק העונה של הליגה הלאומית הסתיים בחלוקת נקודות מוצדקת, שהותירה את גיא לוזון ושחקניו עם מרווח ביטחון בפסגה. גל מאיו העלה את המקומיים ליתרון, תאי בריבו החמיץ מהנקודה הלבנה וגיא חדידה השווה

פורסם בתאריך: 11.11.19 21:01

אוהדי הפועל קטמון הקניטו הערב (שני) את 50 אוהדי מכבי פתח תקוה שהגיעו לטדי למשחק העונה בין הקבוצות בשירת "פתח תקוה של הפועל". ברוב דקות המשחק הם גם הובילו וחלמו על צמצום הפער בין השתיים לנקודה, אבל מכבי נותרה בלתי מנוצחת בתום 12 מחזורים ושמרה על סטאטוס קוו בצמרת עם תיקו 1:1.

אוהדי קטמון בשירת "פתח תקוה של הפועל". צילום: צפריר קום

אוהדי מכבי היום בטדי

אוהדי מכבי היום בטדי

כבר בדקה השלישית עלתה קטמון על הלוח בזכות תרגיל מרשים בכדור חופשי. שני שחקנים הסתירו לחומה ולשוער יוסי גינזבורג וזזו לצדדים ברגע האחרון, מפנים את הבמה לסיבוב נהדר של גל מאיו מ-22 מ' לחיבורים, 0:1 למארחת. גיא חדידה קיבל שתי הזדמנויות להשוות, אבל בראשונה סהר בראון הרחיק מהקו ובשנייה השוער אדליי היה במקום.

ההזדמנות הגדולה ביותר הגיעה בדקה ה-57, כשהראל שלום לא הצליח להרחיק והכשיל ברחבה את עידו דוידוב, אבל האחרון שלח פנדל רשלני מעל השער. כשבקטמון כבר פינטזו על ניצחון, הגיעה הדקה ה-78. עידו דוידוב שלח צ'יפ נהדר בין שלושה שחקנים וחדידה הסתנן והקדים את אדליי בדרך לשערו הראשון במדי קבוצתו החדשה, 1:1. דודי טוויטו כמעט השלים מהפך שתי דקות לסיום אבל אדליי חסם את הבעיטה שלו ושמר על הנקודה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר