גיא חדידה. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה
גיא חדידה. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה

חדידה: "מאמין שאחזור בקרוב לליגת העל בדלת הראשית"

על הנקודה של מכבי פתח תקוה בטדי מול הפועל קטמון רשום הקשר, שנראה מצוין מאז הגיע לקבוצה של גיא לוזון. "לא ציפיתי לרדת ללאומית אחרי שהייתה לי עונה טובה בשנה שעברה", הוא מודה

פורסם בתאריך: 13.11.19 16:39

במשך דקות ארוכות בשני השבוע, נראה היה ששחקני מכבי פתח תקוה הם בשר ודם ובדרך להפסד ראשון העונה שיפתח, לפחות על הנייר, את המאבק בצמרת הלאומית. אלא שמגע הקסם של עידו דוידוב וסיום חד של גיא חדידה קבעו 1:1 מול הפועל קטמון – תיקו שאמנם עצר רצף מרשים במיוחד של תשעה ניצחונות בכל המסגרות, אבל הותיר את המוליכה בלתי מנוצחת בתום 12 מחזורים ושמר על פער ארבע הנקודות מקטמון שבמקום השלישי.

"אין הרגשה טובה יותר מלהבקיע שער, אבל היינו צריכים לנצח ולא משנה מי מבקיע ובאיזה מגרש", אמר חדידה, שחגג שער ראשון מאז צורף ויכול היה לכבוש שניים נוספים. "החטאנו פנדל ובסוף דודי טוויטו הגיע למצב אחד על אחד, אבל בוא לא נהיה חזירים. בכדורגל אי אפשר תמיד לנצח, אבל חשוב מאוד שחזרנו מפיגור מוקדם, לא הפסדנו ושמרנו על הפער בצמרת".

חדידה, שציין כי התאקלם במהירות והתקבל בצורה הכי טובה שאפשר בקרב השחקנים והצוות המקצועי, מכיר מקרוב חלק מהשחקנים, כאשר עם תומר לוי שיתף פעולה בהפועל כפר סבא, עם דור חוגי בנבחרות הצעירות של ישראל ואילו דוידוב, שבישל עבורו את השער, למד עמו בבית הספר בהוד השרון.

חדידה רק בן 24, אבל כבר צבר קילומטראז’ לא מבוטל בליגת העל. הוא גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ורשם שתי הופעות בבוגרים בשלהי עונת 2014/15. במקביל כבש באותה עונה 13 שערים בכל המסגרות. עוד הופיע בליגת העל במדי הפועל כפר סבא שנשרה ללאומית בעונת 2016/17 ואשתקד ביסס את מעמדו בהפועל חיפה כשחקן לגיטימי בליגה הבכירה עם 30 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש שלושה שערים. בלאומית שיחק במכבי יבנה ובית"ר תל אביב בת ים.

"בסיטואציה שנוצרה לא ציפיתי לרדת ללאומית אחרי שהייתה לי עונה טובה בשנה שעברה", סיכם הקשר שחתום במכבי עד סוף העונה הבאה. "עם זאת, אני מאמין שהכל לטובה ואחזור בקרוב לליגת העל בדלת הראשית". מכבי יצאה לפגרה במצב רוח טוב במקום הראשון עם 30 נקודות מתוך 36 אפשריות. ארד בר, שספג כדור בפניו ונטש בשל סחרחורות, ועומר דנינו, שהוחלף בשל כאבים בקרסול, צפויים להיות כשירים למשחק הליגה הבא בסוף החודש, בו תארח מכבי את אחי נצרת מהתחתית. שעות ספורות לפני התיקו מול קטמון, הגיעו חדשות לא טובות מכיוון קבוצת הנוער, שהובסה 5:2 בידי מכבי תל אביב, במשחק שנדחה לבקשת האלופה בשל משחקה במוקדמות ליגת האלופות. איתן אזולאי ואיל אינברום (בפנדל) הבקיעו לזכות המפסידה במחצית השנייה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חביה.

    הפועל פ״ת תעלה ממש במשחק האחרון, מכבי פ׳ת תישאר בזכות רצף של הפסדים. מילה של חביה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר