אצטדיון שלמה ביטוח. צילום: זאב שטרן
אצטדיון שלמה ביטוח. צילום: זאב שטרן

סוף ל"מושבה": "שלמה" זכתה במכרז לשינוי שם האצטדיון

חברת הביטוח, המחזיקה בהסכם דומה גם באולם הדרייב אין בתל אביב, תשלם 2.5 מיליון שקלים לאורך ארבע שנים. האצטדיון ייקרא כעת - אצטדיון שלמה ביטוח

פורסם בתאריך: 25.11.19 08:43

לאחר מספר חודשים של מאמצים, עיריית פתח תקוה מצאה נותן חסות לאצטדיון העירוני – שלמה חברה לביטוח – אשר יעביר סכום כולל של 2.5 מיליון שקלים בחוזה לארבע שנים, תמורת שינוי שם האצטדיון. המכרז לשינוי השם יצא לדרך לפני כחודשיים, וכעת עם חתימת ההסכם, ייעלם השם המוכר "המושבה". לצדדים ישנה אפשרות להאריך את ההסכם בארבע שנים נוספות. חברת הביטוח מחזיקה בהסכם דומה באולם הדרייב אין בתל אביב.

במסגרת ההסכם, ימותג האצטדיון כ"אצטדיון שלמה ביטוח", ויכלול סממנים של החברה בחלק החיצוני והפנימי של האצטדיון. עד כה אף גוף מסחרי או פרטי לא לקח חלק במימון בניית האצטדיון והמימון היה ציבורי, ועל כן שמו טרם נקבע והוא נשא את הכותרת "אצטדיון עירוני" ללא כל כינוי נוסף. בהמשך, הודיעה עיריית פתח תקווה כי הוחלט לקרוא לאצטדיון בשם "אצטדיון המושבה". אוהדי הפועל, מצידם, הקימו קול מחאה שנמשך ממש עד החודשים האחרונים, בדרישה לקרוא לאצטדיון על שם גדול ספורטאי העיר בכל הזמנים, נחום סטלמך ז"ל.

רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקוה, אמר: "מזל טוב לחברת שלמה ביטוח אשר מצטרפת היום לעיר כנותנת החסות של אצטדיון המושבה. כיאה לאצטדיון מתקדם וחדשני, אשר נמצא בליגה של כל המגרשים ומתקני הספורט המובילים בישראל, אני שמח שגם נושאת שם האצטדיון היא חברה מקצועית, גדולה ומשמעותית במשק הישראלי".

לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פ"ת: "בהתאם להנחיית ראש העיר, פעלה החברה לשווק חבילת זכויות מיתוג וחשיפה של האצטדיון העירוני. האתגר היה משמעותי בשל העובדה שפרט לתל אביב, מכרזים מסוג זה לא צלחו. אני שמח וגאה על כך שמספר רב של חברות עסקיות, מהמובילות במשק, התעניינו במכרז. התעניינות זו מלמדת על האטרקטיביות והפוטנציאל של האצטדיון ועל האמון הרב שהביעו החברות בעיר פתח תקווה ובעומד בראשה".

טובי שמלצר, מבעלי חברת "שלמה ביטוח": "אנו שמחים על בחירתנו כזוכים במכרז למתן החסות של אצטדיון הכדורגל העירוני בפתח תקוה. בתור חברה שמשרדיה ממוקמים מזה שנים רבות בעיר פתח תקוה, ומעסיקה מאות עובדים תושבי העיר, אנו מחוברים לעשייה המקומית וחיים אותה מדי יום. כמו כן, כחברת ביטוח שחרטה על דגלה מצוינות, חדשנות וערכיות, התחברנו לאחד מהאצטדיונים המתקדמים בישראל, שמקדם את ערכי הספורט והתחרותיות בישראל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר