מכבי פ"ת מול אחי נצרת
מכבי פ"ת מול אחי נצרת

בליגה משלה: מכבי פ"ת ניצחה 0:2 את נצרת ב-10 שחקנים

גיא לוזון ושחקניו המשיכו בטיול לעבר ליגת העל, למרות כרטיס אדום שספג ברנדאו כבר בדקה החמישית. גיא חדידה וליאל עבדה עזרו להגדיל עוד קצת את הפער בפסגה

פורסם בתאריך: 29.11.19 17:30

פגרת השזרוע לא הביאה עמה בשורות חדשות בגזרת מכבי פתח תקוה, שממשיכה לשייט להנאתה לליגת העל. היום (שישי) זכתה הקבוצה בניצחון ליגה עשירי העונה, כשגברה בביתה 0:2 על אחי נצרת.

כבר בדקה החמישית ניסיון של דור חוגי נהדף אצל רם שטראוס. אוונדרו ברנדאו ניסה להגיע לריבאונד, אבל פגע תוך כדי בראשו של ממדו ווגה והורחק באדום. ווגה הפצוע הוחלף באיהאם אבדח. לא רק שההרחקה לא השפיעה על מכבי, היא עלתה ליתרון בדקה העשירית. מהלך קבוצתי יפה החל בלידור כהן, שהכניס לרחבה משמאל, חוגי הוריד קטנה לגיא חדידה שבעט שטוח לפינה הרחוקה וכבש את שערו השני מאז צורף ללוזוניה, 0:1.

אוהדי מכבי היום במשחק

אוהדי מכבי היום במשחק

שתי דקות לאחר מכן מחה גיא לוזון על פנדל שלא נשרק לזכות קבוצתו וספג צהוב מהשופט דקל צינו. בדקה ה-20 הזדמנות מצוינת לנצרת כשאלון בוזורגי בעט כדור חד ושטוח מתוך הרחבה, אבל יוסי גינזבורג באינסטינקט מצוין הציל שער בטוח. מנגד, תומר לוי בבעיטה מפתיעה ממרחק כמעט הכפיל בדקה ה-37, אבל פספס בסנטימטרים את החיבורים. שתי דקות אחר כך מכבי כמעט נענשה, כשבוזורגי שוב נותר חופשי ברחבה אבל הכדור חמק החוצה.

המשחק נחלש מעט במחצית השנייה, אבל לידור כהן היה קרוב להכפיל את התוצאה בדקה ה-61, כששיגר מפינת הרחבה כדור שנבלם במשקוף. המחליף עלא בכר היה קרוב מהצד השני (73), אבל נגח לקורה. שלוש דקות אחר כך סגרה מכבי עניין, כשכהן בישל למחליף ליאל עבדה, ששלח כדור חד מ-16 מ' וקבע את תוצאת הסיום, 0:2. לצד שמחת הניצחון, לא פסקו אוהדי המארחת לשרוק בוז לעלי חטיב, זכר לתקרית במשחק מול הפועל חיפה לפני כשבע שנים, כשבסיום אותה עונה נשרה מכבי ללאומית. בעקבות ההפסד המפתיע של קטמון 2:1 למ.ס כפר קאסם, צמח הפער מהמקום השלישי לשבע נקודות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר