לידור כהן. צילום: שרון בוקוב
לידור כהן. צילום: שרון בוקוב

ממשיכה בטיול: מכבי פתח תקוה ניצחה 2:4 את כפר קאסם

גם הקבוצה החמה של תומר קשטן לא עצרה את גיא לוזון ושחקניו. חדידה, חוגי, לידור כהן וליאל עבדה כבשו. ירדן כהן ואחמד דראושה רק צימקו

פורסם בתאריך: 6.12.19 17:23

מכבי פתח תקוה ממשיכה ללעוג ליריבותיה בליגה הלאומית. היום (שישי) המשיכה הקבוצה במומנטום עם ניצחון שני רצוף, 2:4 ביתי על מ.ס כפר קאסם והיא קרובה לסגור סיבוב שלם ללא הפסד.

בדקה ה-28 עלתה המארחת ליתרון ראשון. גיא חדידה סובב נהדר כדור חופשי מ-25 מ' אלכסונית לפינה הקרובה של טמיר ללו, שרק נגע בכדור אבל לא מנע את כניסתו לרשת, 0:1 בהפסקה ושער שלישי רצוף לחדידה. מהלך קבוצתי נהדר בדקה ה-61 הוביל לשני. לידור כהן הכניס לדור חוגי, שסידר לעצמו מצב טוב ומ-16 מ' שלח נהדר בחצי גובה לפינה, 0:2.

כפר קאסם חזרה בחלוף שתי דקות כשירדן כהן צימק מול שער חשוף אחרי ספק עבירה על יוסי גינזבורג שגררה מחאה קולנית מצד גיא לוזון, 2:1. עוד שתי דקות חלפו (65) והפעם חוגי בישל לכהן שסיים באלגנטיות, 1:3. כפר קאסם שמרה על מתח כשדודי טוויטו נכשל בהרחקה ואחמד דראושה ששוחרר לאחרונה מרעננה צימק בדקה ה-79 ל-3:2, אבל שש דקות לסיום הגיעה המילה האחרונה של מכבי, כשחוגי בישל שוב, הפעם למחליף ליאל עבדה, שקבע את תוצאת הסיום, 2:4.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר