לידור כהן. צילום: זאב שטרן
לידור כהן. צילום: זאב שטרן

לידור כהן: "רוצים לסיים את העונה בלי הפסד"

מכבי פתח תקוה סיימה את הסיבוב הראשון עם מאזן נקי מהפסדים ועם פער של 9 נקודות מהמקום השלישי. לידור כהן כבר מחכה לסוף: "רוצים להבטיח את העלייה כמה שיותר מהר". בשישי מחכים קובי רפואה ועירוני קריית שמונה בסיבוב ח' של גביע המדינה

פורסם בתאריך: 19.12.19 12:24

אם מישהו חשב שמכבי פתח תקוה תפסיד לראשונה העונה בליגה במשחק שנעל את הסיבוב הראשון, הוא כנראה לא ידע שבדיוק ביום שני חגג לידור כהן יום הולדת. הקשר ההתקפי ניצל בדקה ה-80 טעות קשה של שוער עכו, אופק אנטמן, דחק מול שער חשוף את שערו החמישי העונה בליגה וקבע 2:2, או במילים אחרות – סיבוב שלם נטול הפסדים לקבוצתו, הישג מכובד לכל הדעות. אגב, בשל הוותק של כהן בכדורגל הישראלי יש נטייה לחשוב שהוא מבוגר בהרבה מכפי גילו, אבל השבוע חגג בסך הכל יום הולדת 27. "שחקנים כל הזמן אומרים שהם לא מאמינים בן כמה אני ואפילו בבית חושבים שאני בן 30", צוחק כהן. "אנחנו רוצים לסיים את העונה בלי הפסד ואני שמח מאוד שהגול שלי עזר לקבוצה לשמור על סטאטוס קוו בצמרת. המטרה היא להבטיח את העלייה לליגת העל כמה שיותר מהר".

כהן אמנם רשם העונה 11 הופעות בליגה, אבל נאלץ במקביל להתמודד עם פציעה טורדנית בגבו. “הפסדתי כמה משחקים בסיבוב הזה, אבל אני שמח שהצלחתי לחזור לקצב”, אמר. כאמור, מכבי סוגרת סיבוב ראשון מצוין ונטול הפסדים עם 37 נקודות, 11 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו. גם הפרש השערים מרשים עם 34 שערי זכות לעומת 14 שערי חובה. המרחק מהמקום השני, בו נמצאת הפועל ראשון לציון של עמוס לוזון, עומד על 4 נקודות, אבל חשוב הרבה יותר – פער משמעותי של 9 נקודות מהפועל קטמון שבמקום השלישי. בקיצור, נראה שחגיגות העלייה הן רק עניין של זמן וההבטחה של אבי לוזון, לפיה מכבי תשוב כבר בעונה הבאה לליגת העל, תתממש.

בשישי (14:00) תיקח מכבי הפסקה קלה מהטיול בלאומית ותתייצב לאתגר קשה יותר כשתארח את עירוני קריית שמונה מתחתית ליגת העל, במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה. את הקבוצה הצפונית מאמן האקס קובי רפואה, שידע ימים יפים במכבי ומצוי בקשרי חברות קרובים עם משפחת לוזון והיו"ר לשעבר, שינו זוארץ. "בליגת העל הקצב שונה, אבל לגביע חוקים משלו. אנחנו שואפים להיות בליגת העל והמשחק אצלנו בבית, כך שהסיכויים הם 50/50", העריך כהן. "אני בטוח שגיא יכין אותנו ברמה הכי גבוהה, נדע כל פרט ופרט על קריית שמונה ואני מקווה שנעבור". על המאמן שהדריך אותו בעבר הוסיף כהן: "קובי רפואה מאמן מצוין ואחד המאמנים שנתנו לי את הקרדיט כשעליתי מהנוער לבוגרים. אני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם אחרי המשחק". השוער צחי גיגי, ששיחק גם בסיבוב הקודם בגביע מול הפועל רמת גן, צפוי לפתוח בין הקורות על חשבונו של יוסי גינזבורג.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר