הפועל מול אדומים אשדוד
הפועל מול אדומים אשדוד

בעלים חדשים, מסורת ישנה: הפועל פ"ת הפסידה 1:0 לאדומים אשדוד והודחה מהגביע

הקבוצה מליגה א' אחראית על המבוכה השנתית של הכחולים, שהציגו משחק חלש ונרפה. מאיר כהן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-96. האוהדים קראו לנוסבאום להתפטר

פורסם בתאריך: 19.12.19 23:07

לדאבונם, אוהדי הפועל פתח תקוה מורגלים בהדחות מול קבוצות מליגות נמוכות יותר בסיבוב הראשון בגביע המדינה, במיוחד מול אלו מהליגות הלא מקצועניות. המעבר של הקבוצה לבעלות האוהדים פיתח תקוות שהפעם משהו יהיה שונה, אבל אותן ציפיות רק העצימו את גודל הבושה הערב (חמישי) בהפסד 1:0 להפועל אדומים אשדוד ומאמנה החדש יובל נעים לאחר הארכה. אדומים אשדוד מצטרפת לרשימה ארוכה של קבוצות מליגות נמוכות בה נמצאות בין היתר הפועל אסי גלבוע, מכבי צור שלום, הפועל מעלות תרשיחא ומ.ס כפר קאסם, שהדיחו את הפועל בשנים קודמות.

כ-250 אוהדי הפועל שהגיעו לסינתטיקו לא יכלו לשאת את ההפסד ויצאו מדעתם עם שריקת הסיום, שלוותה בשריקות בוז צורמות וקריאות תתפטר לעבר המאמן עמיר נוסבאום, ולא בפעם הראשונה העונה.

אשדוד שלטה במחצית הראשונה עד כדי כך שאחרי חצי שעה עבר נוסבאום לשלושה בלמים כשהכניס את ספיר יתח על חשבון גל אסולין, המצטיין בשורות הפועל עד החילוף. אוהדי הפועל איבדו את שלוותם למראה החילוף ובאו בטענות קשות לנוסבאום. עידן שריקי הוותיק כבש שער חוקי שנפסל בטענת נבדל ומנגד עמית מזרחי היה היחיד שניסה לאיים שתי דקות להפסקה, אבל גיא סלם היה במקום.

יחסי הכוחות התאזנו במחצית השנייה, אבל זה לא אומר שלהפועל היה מה למכור. פעם אחת, בדקה ה-55, הכניס בר איבגי את עמית מזרחי, שחופשי מול סלם בעט ברשלנות לגופו. דקה לסיום עדן מנשה כמעט הכריע ממרחק, אבל פספס במעט את המסגרת.

הרגע הגדול באדום הגיע שש דקות בתוך ההארכה. המחליף מאיר כהן הפתיע כשהקשית בנגיעה 20 מ' אלכסונית לפינה הרחוקה. עדי נסה, שמוקם לא טוב והיה מחוץ לשערו, לא הספיק לחזור לאחור וספג, 0:1 לאשדוד. עד הסיום בזבזו המארחים את הזמן, בצדק מבחינתם. הפועל, שגם כך הייתה אנמית, נותרה מתוסכלת ומוצאת עצמה פעם נוספת מחוץ לתמונת הגביע – כבר בסיבוב ח'.

הרכב: עדי נסה, יוסף עוודי (ים בן יהודה, 101), יעקב אבבה, מתן גושה, בר איבגי, נפתלי בלאי, בר ירוחם (ויטלי גנון, 88), עמית מזרחי (מוחמד אגברייה, 73), גל אסולין (ספיר יתח, 29), עוז פרץ, אמאדו סוקונה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יהודי

    להתבייש בעצמכם זאת המילה הכי עדינה , שחקנים בלי כבוד עצמי בלי כבוד לסמל ובלי כבוד למקצוע , בוששששששה

  2. רונן.

    בושה וחרפה מתי יפסקו כל הבושות האלו כל פעם מחדש פעם היו שומעים "הפועל פ"ת" היו נרתעים מאיתנו קבוצות היום לאן היגענו מי היה מאמין אם לא ניקח את עצמנו ביידים או בעל הבית אמיד עם כסף חבל על הזמן לא נגיע לכלום ..שהיה שבוע טוב.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר