דור חוגי. צילום: זאב שטרן
דור חוגי. צילום: זאב שטרן

הוכיחה להיכן היא שייכת: מכבי פ"ת עלתה לשמינית גמר גביע המדינה

גיא לוזון ושחקניו הוכיחו שוב שמקומם בליגת העל, עם 2:3 דרמטי מול הפועל קריית שמונה לאחר הארכה. חדידה כבש ראשון בפנדל ואבוחצירה קבע 1:1 בתום 90 דקות. חוגי המחליף כבש צמד גדול בהארכה ואדני רק צימק מהנקודה הלבנה

פורסם בתאריך: 20.12.19 16:38

העונה הנפלאה של מכבי פתח תקוה נמשכה היום (שישי) עם הכרטיס לשמינית הגמר בתום דרמה גדולה – ניצחון ביתי 2:3 לאחר הארכה על קריית שמונה מליגת העל, בתום משחק קצבי ואיכותי.

גיא חדידה כבש ראשון (30) כשדייק מהנקודה הלבנה אחרי שמרכוס דיניז נגע בידו ברחבה, 0:1 בהפסקה. מכבי הייתה עדיפה לאורך רוב שלבי המשחק והגיעה ללא מעט מצבים. למרות זאת, הקבוצה של קובי רפואה חזרה שש דקות לסיום, תודות לשיתוף פעולה בין המחליפים. שמאור צעדון הגביה ויואל אבוחצירה נגח חזק לרשת, 1:1 והארכה.

האיש של גיא לוזון בהארכה היה דור חוגי המחליף. בדקה ה-97 הוא סיים מהלך קבוצתי נהדר שהחל באוונדרו ברנדאו, שעלה גם הוא מהספסל, נמשך בעידו דוידוב שהגביה כדור מדוד וחוגי המשיך מהאוויר לפינה, 1:2. בתוספת הזמן של החלק הראשון נשלח חוגי בכדור עומק, פרץ לבדו לרחבה וסיים בבעיטה נהדרת בחצי גובה לפינה הרחוקה, 1:3.

שלוש דקות בתוך החלק השני של ההארכה (108) חזרה האורחת בעקבות טעות של דניאל פלשר, שהכשיל ללא כדור ברחבה את אבוחצירה וג'יימס אדני דייק בפנדל, 2:3. עד הסיום שמר צחי גיגי על הניצחון היקר, ששלח כאמור את קבוצתו לשמינית הגמר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר