גיא לוזון. צילום: זאב שטרן
גיא לוזון. צילום: זאב שטרן

אבי לוזון: "גיא לוזון ימשיך לאמן את מכבי פ"ת גם בליגת העל"

למרות התיקו השני ברציפות של הקבוצה בליגה, אבי לוזון כבר חושב על העונה הבאה בליגה הבכירה ועדכן על סיכום מול אחיינו. בשני מחכה עמוס לוזון והפועל ראשון לציון, לידור כהן בספק

פורסם בתאריך: 25.12.19 17:14

חרף התיקו השני ברציפות בליגה, מכבי פתח תקוה עדיין בלתי מנוצחת העונה ואין סכנה ממשית להמשך השיוט שלה בחזרה לליגת העל. במקביל, לעשות בית ספר ליריבה מליגת העל ועלות על חשבונה לשמינית הגמר, תוך ניצחון בהארכה על המאמן שהוריד אותה אשתקד ללאומית במחזור האחרון – זה כבר סיפור שונה לחלוטין. הקרקס מבית מדרשו של דור חוגי הגיע למופע שיא בשישי שעבר עם צמד בהארכה בדרך לניצחון 2:3 על קריית שמונה. הפועל נוף הגליל הוכיחה בשלישי שלא כדאי להקל בה ראש לאחר התיקו 1:1 בין השתיים, ועדיין, היריבה הצפונית מהלאומית שתמתין למכבי בשמינית הגמר בין ה-14-16 בינואר, צפויה להיות משוכה קלה יותר מזו הצפונית של הליגה הבכירה, בדרך אולי להופעה חגיגית של משפחת לוזון ברבע גמר הגביע.

"שמחתי שעלינו שלב בגביע נגד קריית שמונה בלי שום קשר לקובי רפואה", נמנע היו"ר אבי לוזון מעימות חזיתי עם אקס מכבי. "אשמח עוד יותר שנעבור את נוף הגליל ונגיע לרבע הגמר". היו"ר ניצל את ההזדמנות כדי להודיע שבמידה והקבוצה אכן תשוב לליגת העל, צפוי אחיינו, גיא לוזון, להמשיך ולאמן אותה נוספת. "יש הסכמה עם גיא שהוא יאמן אותנו שנה נוספת בליגת העל ואני מקווה שנעלה וזה מה שיקרה", אישר אבי לוזון.

אשר למאמן, הוא כידוע לא מאמין בחגיגות מוקדמות ועסוק כל כולו במשימות הקרובות של הקבוצה – בראשן משחק העונה בשני (19:00, האצטדיון העירוני) מול הדוד עמוס והשנייה בטבלה, הפועל ראשון לציון, שהשלימה ברביעי (לאחר מועד סגירת הגיליון) את משחקה מול השלישית, הפועל קטמון. "אני מתעסק רק במשחק הבא ולא מעניין אותי כלום – לא החוזה לשנה הבאה, לא לעוד שנתיים ולא לעוד מאה שנה", הבהיר גיא לוזון. "בכדורגל הכל פונקציה של תוצאות. אם יש תוצאות, לא חשוב השם של המאמן – הוא ימשיך".

לוזון גם נמנע מלהקדים את המאוחר חרף ההגרלה הנוחה בגביע. "בהגרלה מבסוטים רק אחרי המשחק, לא לפני", אמר. "לא משנה מי היריבה, המטרה היא בכל מקרה לעבור לשלב הבא. עשינו ניצחון יפה ולא פחות חשובה הדרך בה השגנו אותו, ואנחנו עם הפנים קדימה". לקראת המשך הדרך בליגה הוסיף המאמן: "אני לא עושה סיכומים אחרי המחזור ה-16", אמר. "אנחנו לא עסוקים בלסחוט מחמאות ולא מגיעה לנו מדליה. אנחנו לא שבעי רצון ולא מרוצים משום דבר, כי יש עוד הרבה עבודה ומשימות לפנינו". לידור כהן סובל מקרע במשפעה ועלול להעדר כחודש מהמגרשים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר