שחקני מכבי חוגגים. צילום: שרון בוקוב
שחקני מכבי חוגגים. צילום: שרון בוקוב

מכבי פ"ת חושבת על ליגת העל: "אם יהיה שחקן שנחשוב שיהיה טוב גם בעונה הבאה, נביא אותו"

אחרי ההתפוצצות של בדרבי המשפחתי על ראשון לציון, אבי לוזון כבר לא חושש לדבר על העונה הבאה בליגת העל. "המשחק היה הצהרת כוונות", אמר גיא חדידה, שכבש צמד ונמצא בכושר נהדר

פורסם בתאריך: 1.1.20 16:00

אם למישהו היה ספק באשר לזהות הקבוצה מספר אחת בליגה הלאומית (בפער עצום – ביכולת ובנקודות), הגיע דרבי האחים בין אבי לעמוס לוזון. מכבי פתח תקוה נתנה בשני השבוע נוקאאוט בלתי מתפשר להפועל ראשון לציון עם ארבע חתיכות על הראש ללא מענה.

אבי לוזון, ברכות. איך ההרגשה לדרוס את הליגה?
"צברנו עוד שלוש נקודות בדרך למטרה. הבטחתי אחרי הירידה שבעוד תשעה חודשים נחזור לליגת העל ואנחנו ממוקדי מטרה להבטיח את העליה כמה שיותר מהר".

מעבר לזה, נראה שהקבוצה שווה מרכז טבלה ומעלה בליגת העל.
"מסכים איתך והוכחנו את זה בגביע נגד קריית שמונה, כשניצחנו בסטייל תוך עליונות ברורה שלנו לאורך כל 120 הדקות".

אגב, בסיום המשחק התלונן המאמן גיא לוזון על מצבו של האצטדיון והביע את מורת רוחו על כך שלא פחות מחמש קבוצות מארחות את משחקיהן באצטדיון העירוני בפתח תקוה. "אני מבין את גיא", הוסיף אבי לוזון. "אין מה לעשות. אסור לתת לחמש קבוצות בליגת העל ובלאומית לשחק באותו אצטדיון".

בעניין אחר, שמו של הקשר הפנמי הבינלאומי, ארמנדו קופר, ששיחק במכבי בעונה שעברה, עלה כמועמד להפועל תל אביב. כזכור, בלוזוניה מימשו את האופציה על קופר, אך השחקן נמנע מלשוב ארצה מחשש שמעמדו בנבחרת פנמה ייפגע במידה וישחק בליגה השנייה בישראל. לבסוף שוחרר קופר לליגה בארצו, אך לא לפני שחתם על הסכם לפיו אם ישוב העונה לשחק בקבוצה אחרת בישראל, תקבל מכבי פתח תקוה 100 אלף דולר. בשל מצבם הכלכלי הרעוע של האדומים מתל אביב, לא נראה שהמהלך ייצא אל הפועל.

לקראת פתיחת חלון ההעברות, לא נראה שלמכבי יש צורך גדול מדי בשינויים כלשהם. מאידך, הבהיר אבי לוזון שאין כוונה לדלל את הסגל. "אנחנו לא משחררים אף אחד", אמר. "אם יהיה שחקן שנחשוב שיהיה טוב גם בעונה הבאה, נביא אותו".

מי שממשיך לפרוח בקבוצה הוא חדידה. הצמד במשחק העונה הקפיץ את מאזנו של הקשר לחמישה שערי ליגה. יחד עם הפנדל המוצלח בגביע מול קריית שמונה, במאזנו כבר שישה שערים בפרק זמן של חודש וחצי בלבד. "אני בכושר הבקעה טוב, ברוך השם, ושרק ימשיך ככה. אני אמנם לא חלוץ, אבל תמיד כיף להבקיע", אמר השחקן בן ה-24. "עם זאת, ההצלחה שלי היא ההצלחה של כולם, כך שפחות משנה מי הבקיע ובישל, כיף להיות שותף. מול ראשון לציון זה היה סוג של הצהרת כוונות, לתת 'בום' כזה ולהבהיר שאנחנו רציניים מאוד במה שאנחנו עושים ורוצים לעלות ליגה, לא משנה מול מי נשחק. למרות הניצחון אנחנו לא מסתנוורים ומגיעים בכל שבוע כדי לעשות את המקסימום". בשני הקרוב (19:00, דוחא) תצא מכבי למשחק חוץ מול בני סכנין.

גיא חדידה. צילום: שרון בוקוב

גיא חדידה. צילום: שרון בוקוב

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר