ליאל עבדה. צילום: שרון בוקוב
ליאל עבדה. צילום: שרון בוקוב

אבי לוזון מבהיר: ליאל עבדה יימכר ממכבי פתח תקוה רק לחו"ל

אחרי 19 משחקים, מכבי רשמה הפסד ראשון אך שמרה על פער בטוח בפסגה. “זה היה צריך להגיע מתישהו, אבל נלמד מזה”, אמר ארד בר. בעקבות ההתעניינות מהפועל באר שבע, היו"ר הבהיר כי לכישרון הצעיר אין סעיף שחרור

פורסם בתאריך: 8.1.20 14:51

תאמינו או לא, גם שחקני מכבי פתח תקוה הם בני אדם. המחזור ה-18 זימן לחבורה של גיא לוזון מפגש בדוחא מול בני סכנין, שהייתה הראשונה להנחיל למוליכה הלאומית הפסד בעונת 2019/2020. ארד בר כבש כבר בדקה ה-11 אחרי דאבל פס יפה עם עידו דוידוב, ועשה רושם שמכבי בדרך להישאר בלתי מנוצחת, אבל איהאב גנאיים ואוסאמה חלאילה חתומים על המהפך במחצית השנייה. אלדד שביט, בהופעת בכורה על הקווים במקומו של סלימן אזברגה שהתפטר, הצליח לעשות מה שלא עשו לפניו במשך 17 משחקי ליגה ו-19 בכל המסגרות – רצף מרשים לכל הדעות.

בעקבות ההתעניינות שגילו בהפועל באר שבע בחלוץ הצעיר ליאל עבדה, הבהיר אבי לוזון כי לעבדה אין סעיף שחרור והוא יימכר בעתיד רק לחו"ל.

היו"ר אבי לוזון, הוכחתם שאתם אנושיים. אתה חותם על הפסד בכל 18 מחזורים?
"אף פעם לא טוב להפסיד, אבל אני מקווה שההפסד הבא יהיה במחזור ה-36. אנחנו עם הפנים למשחק הקרוב מול הפועל רמת גן בשישי ואחר כך לשמינית גמר הגביע".

בקבוצה הודו שסכנין הייתה יותר אגרסיבית ולמרות שמכבי צעדה ביתרון והייתה במשחק, לא הייתה לה תשובה למערך שלושת הבלמים של המארחת, ולכן מיעטה להגיע להזדמנויות במחצית השנייה. המאמן גיא לוזון לחץ את ידי השחקנים בסיום, עודד אותם ואמר “ממשיכים, הכל בסדר, זה קורה”. מתמטית, ללוזונים אין סיבה להתרגש יותר מדי מההפסד, גם בשל איבוד הנקודות בשישי שעבר של ראשון לציון והפועל קטמון. מכבי עדיין בודדה בפסגה עם 41 נקודות, מרחק שבע מהקבוצה מעיר היין ותשע מקבוצת האוהדים מירושלים.

שערו של בר, שיחגוג בסוף החודש יום הולדת 20, הוא שער הזכות ה-40 במספר של קבוצתו בליגה העונה. “תמיד כיף להבקיע, אבל מאכזב מאוד להפסיד, במיוחד שהובלנו והיינו שם”, אמר בר, שכבש את שערו השני העונה. “האמת שההרגשה של ההפסד לא מוכרת ואנחנו גם מקווים לא להכיר אותה בהמשך. זה היה צריך להגיע מתישהו, אבל נלמד מזה, נעבוד על מה שלא היה טוב ונשתפר לקראת המשחק הבא”. ארד בר, שמתגורר עם משפחתו בתל אביב, גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב והצטרף למלאבסים בגיל 15 לקבוצת נערים ב’. בעונה שעברה היה שותף לאליפות ההיסטורית עם הנוער ובדומה לרבים מחבריו חתם על חוזה ארוך טווח בבוגרים. הוא משרת כעובד רס”ר בתל השומר ובעוד קצת יותר משנה ישתחרר מצה”ל. “אני רוצה להמשיך להבקיע, להציג יכולת טובה ולהיות מעורב, אבל הכי חשוב זה קודם כל לעלות ליגה”, הוא מסכם.

בשישי (15:00, האצטדיון העירוני) תארח מכבי פתח תקוה את הפועל רמת גן, שמדורגת חמישית ומגיעה במומנטום מצוין אחרי שהביסה 0:3 את הפועל קטמון במחזור הקודם. בשלישי (19:15, עילוט) יגיע רגע האמת שיכול להפוך עונה מרשימה למצוינת, כשמכבי תגיע כפייבוריטית לשמינית גמר הגביע מול הפועל נוף הגליל מתחתית הטבלה. הבלם דניאל פלשר (פציעה במפשעה) והשוער צחי גיגי (פציעה בכף הרגל) בספק למשחק הקרוב.  לידור כהן, שסובל מקרע במפשעה, מחלים בקצב משביע רצון וערך אימון חלקי. ייתכן שישולב בהדרגה מול רמת גן, במטרה להכשירו למשימה החשובה בגביע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר