מכבי מול הפועל רמת גן
מכבי מול הפועל רמת גן

צרות בפסגה: מכבי פתח תקוה הפסידה 3:1 להפועל רמת גן

הקבוצה של גיא לוזון ספגה הפסד שני ברציפות. גיא חדידה עוד העלה את מכבי ליתרון, אך צמד ובישול של ירדן אבוחצירה סידרו מהפך גדול לאורדונים

פורסם בתאריך: 10.1.20 17:16

מכבי פתח תקוה קיוותה להתאושש מהפסד הבכורה העונה, אבל קרסה בדקות הסיום וספגה היום (שישי) הפסד שני רצוף תוך חמישה ימים, 3:1 בבית להפועל רמת גן, שזכתה לעידוד קולני מכ-150 אוהדיה והתבססה בצמרת.

כבר בדקה התשיעית זכתה המארחת לפנדל גבולי, כשטל בומשטיין זינק לרגליו של תאי בריבו ברחבה וגיא חדידה דייק מהנקודה הלבנה, 0:1. שלוש דקות אחר כך יכול היה בריבו להכפיל, אבל החמיץ בגדול כשבעט מקרוב לגופו של השוער. בדקה ה-25 שוב הפגין בומשטיין יכולת גבוהה כשהדף באינסטינקט נהדר נגיחה של עומר דנינו.

השוער של רמת גן המשיך לשמור את קבוצתו במשחק גם במחצית השנייה, כשהדף ניסיונות של חדידה וארד בר. מנגד, הזדמנות משולשת לרמת גן הגיעה בדקה ה-61. יוסי גינזבורג הדף פעמיים, הגנת פתח תקוה חלמה והתקשתה להרחיק, אבל בפעם השלישית ינון אליהו בעט ממצב נוח לשמיים.

הבליץ של הלבנים החל בדקה ה-72, אז שילמה מכבי על ההחמצות. הגבהה מימין נחתה בדיוק על הרגל של ירדן אבוחצירה, שמהאוויר בעט שטוח לפינה, 1:1. שלוש דקות עברו, ואותו אבוחצירה חתם את שמו על אחד משערי העונה, כשהמשיך בנגיעה בעקב מתוך הרחבה לרשת והשלים מהפך, 1:2. בדקה ה-78 עבר אבוחצירה לתפקיד המבשל, כשהניח כדור קרן על הראש של פאדי זידאן, שנגח בקלות ממטר וקבע את תוצאת הסיום, 1:3.

לידור כהן שולב כמחליף בחצי השעה האחרונה במקומו של ליאל עבדה. כהן, המחלים מפציעה, קיבל דקות במטרה לשיוכל לשחק בשמינית הגמר בשבוע הבא מול נוף הגליל. שריקת הסיום קבעה שגיא לוזון יגיע במצב רוח קודר למשחק הכי חשוב של קבוצתו העונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר