אושר אבו במעמד החתימה היום. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה
אושר אבו במעמד החתימה היום. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה

אושר אבו חתם במכבי פ"ת, עומר דנינו ואלי בבייב ייעדרו לתקופה ממושכת

מוליכת הליגה הלאומית התאוששה מההפסדים בליגה ועלתה לרבע גמר גביע המדינה. הבלם ייעדר כשלושה חודשים ובמקומו חתם עד לסוף העונה הבאה שחקן סקציה נס ציונה. הקשר סובל מבקע

פורסם בתאריך: 15.1.20 17:26

מה ששער אחד קטן יכול לעשות – בטח אם הוא שווה מקום ברבע הגמר. שני ההפסדים הרצופים בליגה אמנם קירבו את קטמון וראשון לציון למוליכת הלאומית וגרמו לה להבין שהחזרה לליגת העל תהיה כנראה קצת קשה משחשבה, אבל השער של אוונדרו ברנדאו דקה לסיום מול נוף הגליל, החזיר את הצבע לפנים של גיא לוזון ושלח את מכבי פתח תקוה לרבע הגמר. "אנחנו ממש מאושרים מהעלייה לרבע הגמר במפעל כייפי ומרגש כמו הגביע", אמר אחד השחקנים. “היה לחץ אחרי ההפסדים, אבל האמנו בעצמנו, החזרנו את הביטחון והדברים עדיין תלויים בנו. עם הכוחות האלה צריך עכשיו לחזור ולנצח גם בליגה”. הגרלת רבע הגמר תתקיים ביום שני.

בצד המשמח פחות ישנה את מכת הפציעות שנחתה על הקבוצה, בראשם של הבלם עומר דנינו והקפטן אלי בבייב, שנאלצו לצאת לפני סיום המשחק בהפסד 3:1 להפועל רמת גן. בבדיקה שעבר דנינו התגלה שבר בעצם המפרק בכף הרגל ובשלישי השבוע, בבוקר המשחק מול נוף הגליל, עבר הבלם ניתוח וצפוי להיעדר כשלושה חודשים מהמגרשים. "זה מאוד מבאס ולא פשוט, אבל פציעות זה חלק מתחום הכדורגל", אמר דנינו. "אני מקווה לחזור לשחק בתחילת אפריל". בעקבות הפציעה של דנינו חתם בקבוצה השבוע בלם סקציה נס ציונה, אושר אבו, שהצטרף לקבוצה בחוזה לשנה וחצי. עד לסיום החלון צפויה מכבי לצרף גם שחקן כנף. אבו יעבור רשמית למכבי רק לאחר משחקה של נס ציונה בשבת מול מכבי חיפה.

אשר לבבייב, שהתפתל מכאבים מספר פעמים על כר הדשא בטרם הוחלף עם קרסול נפוח, מדובר ככל הנראה בבקע – פציעה שתחייב גם כן תקופת החלמה ממושכת. אל השניים מצטרפים לידור כהן, שאמנם שולב כמחליף נגד רמת גן במטרה להכשירו לגביע אחרי שסבל מקרע במפשעה, אבל לבסוף לא נכלל בסגל, והשוער צחי גיגי, שסובל גם הוא מפציעה בכף רגלו ולא נכלל בסגל בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. מנגד, מי שחזר מפציעה הוא הבלם דניאל פלשר, שנכנס כמחליף בגביע ואף התכבד בבישול שער הניצחון עם כדור הרוחב המדויק לברנדאו, שהרים מקרוב את הרשת. עד לסיום החלון צפויה מכבי לצרף גם שחקן כנף. היום (שישי, 15:00, נס ציונה) תפגוש הקבוצה בחוץ את הרביעית, בית"ר תל אביב בת ים.

אירוע מכוער התרחש במשחקה של קבוצת הנוער מול מכבי חיפה, כאשר שחקן חיפה, מאור לוי, כינה "קוף" את שחקן מכבי פתח תקוה, אייל אינברום, ובתגובה הורחק מהמגרש. "אנחנו סומכים על מכבי חיפה שתטפל בבעיות אצלה בתוך הבית", אמר בתגובה מנהל מחלקת הנוער, אופיר לוזון – וצדק. בשני השבוע הודיעה חיפה כי בעקבות האמירה הקשה עמד לוי בפני ועדת משמעת פנימית במועדון. סרט הקפטן נשלל מהשחקן עד להודעה חדשה, וכעונש חינוכי נוסף, הוטל עליו להרצות ולהדריך נערים ממוצא אתיופי בפרויקט מיוחד. בחיפה ציינו עוד כי במהלך ועדת המשמעת התנצל מאור שוב על האמירה הפוגענית, לאחר שבסיום המשחק ביקש את סליחתו של אייל אינברום באופן אישי, הביע חרטה ואף התנצל בפומבי, כאשר אינברום קיבל את ההתנצלות. "מועדון מכבי חיפה מגנה כל אמירה כזו או דומה לה ומתנצל בפני אנשי מכבי פתח תקוה בכלל ואייל אינברום בפרט", נמסר מהמועדון הירוק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר