גיא לוזון. צילום: זאב שטרן
גיא לוזון. צילום: זאב שטרן

גיא לוזון: "לא חושב שיש יתרון לאחת הקבוצות", פרץ ורם לוי צפויים להיות כשירים

מאמן מכבי טוען לקראת הדרבי: "אין לי שום מוטיבציה מיוחדת". בהפועל אופטימיים לגבי שיתופם של הקפטן ומלך השערים, שחזרו השבוע לפעילות

פורסם בתאריך: 22.1.20 17:53

חמישה ימים לפני הדרבי, ובהפועל פתח תקוה מעלים את הקצב לקראת המשחק החשוב. בכל הקשור לשרשרת הפציעות ממנה סובלת הקבוצה בשבועות האחרונים, התקבלו בשורות חיוביות, כאשר רם לוי וספיר יתח חזרו לאימונים וצפויים להיות כשירים למשחק. כזכור, מהסגל יעדרו יעקב אבבה ומתן גושה המוצהבים.

בכל הנוגע למלך השערים של הקבוצה עוז פרץ, החלוץ מתאמן בימים האחרונים בצידי המגרש וצפוי להגביר את הקצב בסוף השבוע. גם לגבי פרץ, ההערכה היא כי יחזור לסגל אחרי שני משחקים מהם נעדר. בהפועל כנראה זוכרים היטב את טראומת הדרבי הקודם, שאמנם הסתיים "רק" בהפסד 2:0, אבל השליטה של מכבי לא הוטלה בו בספק. אולי זו חלק מהסיבה שבמועדון אסרו על השחקנים להתראיין לקראת ההתמודדות.

עוז פרץ. צילום: זאב שטרן

עוז פרץ. צילום: זאב שטרן

כלפי חוץ, במכבי פחות מתרגשים מהדרבי הקרוב. "אני לא חושב שיש יתרון לאחת הקבוצות לפני המשחק, לא משנה אם זה דרבי או משחק אחר", אמר גיא לוזון. "אין לי שום מוטיבציה מיוחדת ואנחנו מגיעים כמו לכל משחק. ההכנות יהיו שגרתיות ורגילות, כמו לכל משחק ליגה אחר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר