עמיר נוסבאום. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
עמיר נוסבאום. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

נוסבאום אחרי הדרבי: "מרגיש נורא, לא היה פייט אמיתי", לוזון: "כיף גדול"

מאמן הפועל נפרד מסוקונה והתייחס לפערי הרמות בין הקבוצות בדרבי: "מכבי היא קבוצה עם תקציב פי 18 מאיתנו וזה מה שגרם לעליונות שלהם". מאמן מכבי היה מאושר: "הדרבי הזה מוקדש לכל הילדים אוהדי מכבי, שיילכו מחר לבית הספר וידעו שהם אוהדים את הקבוצה הכי טובה בעיר"

פורסם בתאריך: 27.1.20 21:55

דרמה גדולה לא הייתה הערב (שני) בדרבי הגדול של פתח תקוה, אבל הוכחה חד משמעית מי הקבוצה הטובה בעיר העונה הייתה גם הייתה. בהפועל לקחו בצורה קשה מאוד את ההפסד כאשר השחקנים קיבלו שריקות בוז בסיום, בעוד ששחקני מכבי חגגו במשך דקות ארוכות עם האוהדים שלהם.

"אני מרגיש נורא", הודה עמיר נוסבאום בסיום. "ההרגשה קשה מאוד, לא היה פייט אמיתי. זה שמכבי היא הקבוצה הכי טובה בליגה זה לא סוד, אבל היינו צריכים לתת להם פייט קצת יותר רציני. מכבי היא קבוצה עם תקציב פי 18 מאיתנו וזה מה שגרם לעליונות שלהם. ההרכב השני של מכבי יעלה ליגה, אבל זה לא תירוץ, אנחנו צריכים להיראות טוב יותר ולהביא משהו הרבה יותר חזק באישיות. מכבי קבוצה מצוינת שתעלה ליגה, אבל מאוד אכזב אותי שזה לא היה פייט אמיתי. עכשיו צריך להרים את השחקנים, יש לנו משחק כבר ביום שישי ואנחנו נבוא וננצח את המשחק הזה".

באשר לטענות של מכבי על האגרסיביות של שחקני הפועל בפתיחת המשחק אמר נוסבאום: "מכבי לא צריכים לדבר על שופטים, מאז ומתמיד זה לא היה כוחות איתם בנושא הזה, הם לא צריכים את השופטים. הלוואי שהיינו באמת משחקים ברוטאלי". על החלוץ אמאדו סוקונה, שנפרד היום מהקבוצה עם שער, אמר המאמן: "אני רוצה להגיד לו כל הכבוד, הוא גבר שנתן לא מעט בשביל הפועל. הוא לא עלה היום במאה אחוז כשירות אבל הוא נתן יכולת של שחקן אמיתי והראה את הכישורים שלו. אני מאחל לו בהצלחה".

בצד השני, מאמן מכבי גיא לוזון נשמע מאושר במיוחד: "זה כיף גדול. לפני 35 שנים הייתי הולך לבית הספר ולא הייתי זוכה לנחת הזאת מהקבוצה שלי, לנצח דרבי. אז זה לא קרה ואם היינו מסיימים בתיקו היינו עושים מסיבה. הילדה שלי באה אלי הבוקר ואמרה לי 'אבא תביא את הדרבי הזה'. אז הדרבי הזה מוקדש לכל אותם ילדים אוהדי מכבי פתח תקוה, שיילכו מחר לבית הספר עם ראש מורם וגאה וידעו שהם אוהדים את הקבוצה הכי טובה בעיר".

על המשחק החד צדדי אמר לוזון: "המשחק הזה היה מאוד חשוב לנו בלי קשר לזה שמדובר בדרבי, כי המטרה שלנו בסופו של דבר היא להתקרב כמה שיותר לעליית ליגה. היה דרבי אמוציונלי, עם הרבה קהל, גם שלנו, ואני שמח שנתנו להם קצת נחת". לוזון בא בטענות, כאמור, לאגרסיביות של שחקני הפועל: "אני חושב שזאת שערוריה שהפגיעה של אגבריה לא הסתיימה באדום. אבל הברוטאליות שלהם לא עזרה להם. אנחנו מאוד מאוזנים, מאוד שקטים ולא באופוריה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר