בנג'מין קוקו. צילום: עזרא לוי
בנג'מין קוקו. צילום: עזרא לוי

החתמתו של בנג'מין קוקו בהפועל פ"ת – סימן שאלה / הטור של יוסי שושני

החלוץ הניגרי לא מצא את מקומו בליגת העל, אך יתכן שהכוח שלו יצליח להביא תוצרת להפועל. עזיבתו של סוקונה היא אבדה גדולה. גיא לוזון שוב עשה שחמט לעמיר נוסבאום בדרבי

פורסם בתאריך: 30.1.20 10:11

1. גם הדרבי השני של העונה הציג עליונות מוחלטת של מכבי. בטור בשבוע שעבר דיברתי על הצורך לצמצם פערים וליצור חוליית קישור חזקה. בפועל, מרכז השדה היה בשליטה מוחלטת של גיא לוזון ושחקניו, והפועל לא הצליחה להעביר כדורים בצורה מסודרת מההגנה להתקפה. הבעיטות היו סתמיות לכיוון ההתקפה, כאשר ללא עוז פרץ לא היו שחקני מטרה. אמאדו סוקונה, במשחק הפרידה שלו, לא היה אפקטיבי כי מצא את עצמו לבד ברחבה. במחצית השנייה, עם הכניסה של עוז פרץ, ראינו את הפועל קצת מנסה לעשות דברים, אבל אלו היו רק מהלכים אישיים של פרץ וסוקונה, כאשר היתר פשוט לא היו במשחק.

הפרשי הרמות היה גדולים ולא עשינו דבר על מנת לצמצם אותם בשיטה או בסגנון, משהו שיגרום למכבי לצאת מאיזור הנוחות שלהם. מכבי עשתה מה שהיא רוצה, בעיקר לידור כהן ודור חוגי באגפים. מה שמגוחך או עצוב כאן, שנוסבאום עלה עם הרכב מסוים, ראה שהדברים לא עובדים ודווקא המאמן היריב הוא זה ששינה תוך כדי משחק וקידם את הקבוצה שלו. עמיר נוסבאום היה חייב לעשות שינוי כבר במחצית הראשונה, בין אם במיקומים או אפילו בשחקנים מהספסל. כשנפתלי בלאי עבר לקישור במחצית השנייה, זה כבר היה מעט מדי ומאוחר מדי.

2. מעבר לדרבי, הסגל של הפועל עבר טלטלה משמעותית השבוע, בעיקר בחלק הקדמי. במקומו של סוקונה שעבר להפועל כפר סבא הגיע בנג’מין קוקו, שלא רשם עונה מוצלחת במיוחד אצל הירוקים העונה. קוקו הוא סימן שאלה. יתכן שהוא יכול לעזור בליגה הלאומית כמו שעשה בשנה שעברה. יש לו יכולות פיזיות שאולי יוכלו לעזור. למרות ההחתמה של קוקו, העזיבה של סוקונה היא אבדה גדולה, הוא היה הכוח של החלק ההתקפי. החתמתו של דניאל שוורצבוים משמעותית מאוד, הוא מכיר את המקום ויש לו מספרים, דבר שאנחנו לא מקבלים משחקני הקישור של הקבוצה העונה. פרט לשניהם, לטעמי הקבוצה צריכה להתחזק בבלם בעל שיעור קומה. מאז שירין חסן עזב, אין מישהו דומיננטי בחוליה האחורית שלוקח את הדברים עליו וכולם מתיישרים לפי היכולות שלו. הפועל חייבת בעל בית שיכוון וייקח אחריות.

3. אחרי הטראומה בדרבי, הפועל תפגוש ביום שישי את כפר קאסם. במועדון צריכים להסביר לשחקנים שלצערנו מכבי לא בליגה שלנו, בניגוד לכפר קאסם. המשחק בשישי מהווה את אחד מציוני הדרך החשובים של הפועל העונה, מכיוון שזו קבוצה שתתמודד איתנו על מקום בפלייאוף העליון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר