שחקני הפועל בסיום הדרבי. צילום זאב שטרן
שחקני הפועל בסיום הדרבי. צילום זאב שטרן

מכבי מציגה: הפועל פירורים פתח תקוה / הטור של אלמוג אופיר

תצחקו על הקהל שלנו, תתלהבו משער כבוד, תמשיכו לחיות בעבר, תקללו, הכל סבבה. במציאות ריסקנו אתכם לארבע חתיכות וסתמנו לכם את הפה. מה בכל זאת נשאר לכם? לשיר שירי שואה

פורסם בתאריך: 30.1.20 16:54

1. מה קורה, הפועל? כבר מזמן לא צחקתם על הקהל שלנו. בא לכם לחזור אולי על הבדיחה עם המונית משנת תרל”ח? הרי במה עוד יש לכם להתעסק? אתם חיים בעבר בזמן שמכבי כבר מזמן עקפה אתכם בסיבוב. תמשיכו לקלל ולהוציא תסכול על אחרים, במקום להאשים את מי שאחראי למצב המגוחך שלכם – אתם בעצמכם. רגע לפני שאתם צוללים חזרה לביוב קחו דוגמה ממועדון שיכול להעביר  להרבה קבוצות סדנת ניהול. מכבי פתח תקוה בנתה מחלקת נוער לתפארת עם הישגים ושחקנים שהגיעו לרמות הכי גבוהות. בזמן שמחלקת הנוער שלכם אובדת עצות ומפוזרת בכל רחבי הארץ, אנחנו נהנים ממנור סלומון שמככב בליגת האלופות. ואיזה כיף היה לקחת אליפות בנוער, איפה הייתם כשהנפנו צלחת? נזכרתי, בליגה השנייה.

2. בואו נדבר קצת על הדרבי. סליחה, על הנוקאאוט בדרבי. עם מה להתחיל? שהובסתם, התרסקתם, בעטתם לנו ברגליים כמו חיות כי אין לכם סיכוי בכדורגל, או גם וגם? ארבע חתיכות בחלוקה שווה בין הבלמים לחלוצים, גן עדן. כולם כולל כולם הגיעו למשחק כיחידה אחת מגובשת, נתנו הכל והיו מצוינים. גיא היה בטירוף, לא הוריד את הרגל מהגז וגם עמד בהבטחה לבתו, שביקשה את הדרבי וגילתה שהבקשה התקבלה ברוב של ארבעה קולות. ושערים. אבל את המילים הכי חמות אני משאיר לאוהדים הנפלאים שלנו, שפוצצו את שערים 1-2 והזכירו נשכחת עם תצוגת עידוד לפנתיאון. איך אמר פעם ניסים קיוויתי האגדי? “אני משאיר את המיקרופון לקהל”. הרבה זמן לא יצא לי לראות את הקהל הנהדר שלנו מוציא ככה את הגרון. על המגרש השחקנים הוכיחו שיש תמורה לאגרה. תודה רבה מכל הלב לכל העושים במלאכה על ערב מתוק מדבש, שהבהיר חד משמעית מי הקבוצה הבכירה, שלא לומר היחידה, בעיר.

שחקני מכבי בסיום הדרבי. צילום זאב שטרן

שחקני מכבי בסיום הדרבי. צילום זאב שטרן

3. וכמו תמיד כשמדובר בהפועל, אי אפשר בלי פינת הגועל נפש. רגע אחרי הביזיון בהיכל מנורה מבטחים הגזענות זלגה גם לדרבי עם שירי השואה הדוחים של אוהדי הפועל. הרוב השפוי דאג להשתיק, אבל המציאות העצובה מלמדת ששוב בית הדין ייתן להם עונש מגוחך, ומי שתנצח בסוף היא הפוליטיקה. צריך לשים את הדברים על השולחן ולזעוק: גזענות היא דבר נורא וצריך להוקיע אותה בכוח מהמגרשים ומכל מקום אחר. עד שלא תהיה ענישה קשה בנושא, דוגמת הורדת ליגה או הפחתת נקודות, לצערי התופעה תימשך ועלולה אף להחמיר לכדי אלימות פיזית. גזענים, נמאסתם!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי גוילי

    מסכים עם חלק גדול של הדברים שלך למרות היותי אהוד הפועל . אתם מפעל של משפחת לוזן . ולא צריך להכביר במילים על משפחה זו . אז בנושא התנהגות ויושר אנחנו טובים יותר . גם בדרבי הזה היו הרבה יותר אהודי הפועל למרות המצב הלא טוב שלנו . אז לפני שאתה כותב חשוב מעט ובדוק את עצמך .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר