רמי גרינברג ומאיר שמיר בפגישה הקודמת ביניהם. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של רמי גרינברג
רמי גרינברג ומאיר שמיר בפגישה הקודמת ביניהם. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של רמי גרינברג

פגישה מפתיעה בלשכתו של רמי גרינברג: מאיר שמיר ופעילים בכחולה

בפגישה שהתקיימה ביוזמתו של רמי גרינברג נכחו גורמים נוספים, ועלה בה נושא הקמת בית להפועל, כמו גם אפשרות ששמיר ואנשי עסקים נוספים יסייעו למועדון. ועדת הביקורת של העמותה קראה לכנס אסיפה כללית באופן מיידי: "השתתפותם של גורמי העמותה בפגישה האמורה הוסתרה גם מחלק מחברי הוועד המנהל"

פורסם בתאריך: 3.2.20 21:10

פגישה לא שגרתית התרחשה הערב (שני) בלשכת ראש העירייה, רמי גרינברג. מסביב לשולחן אחד ישבו גרינברג עצמו, איש העסקים ובעלי הפועל פתח תקוה לשעבר מאיר שמיר, היועץ המשפטי של הפועל עו"ד תומר פרסלר, איז'ו ויינר (יו"ר מחלקת הנוער לשעבר), יו"ר הפועל לשעבר ליאור שחר, מנכ"ל מרכז הפועל יורם אורנשטיין ופעיל נוסף בכחולה.

במהלך הפגישה המפתיעה, אותה יזם רמי גרינברג, שמנסה לסייע להפועל לגייס משקיעים ושותפים עסקיים, עלו לדיון מספר נושאים. המרכזי בהם היה מציאת קרקע להקמת בית להפועל, שיכלול מגרשים ומשרדים לשימוש קבוצת הבוגרים ומחלקת הנוער של המועדון.

בפגישה נדון נושא המימון של הקמת הבית, אם וכאשר תמצא קרקע מתאימה בעיר בעזרתו של גרינברג. נושא נוסף ומפתיע לא פחות שעלה בפגישה, הוא אפשרות של סיוע כספי להפועל של אנשי עסקים וביניהם שמיר עצמו. כזכור, ההליך שמתנהל בין המפרק הראשון של המועדון, עו"ד ליאור דגן, לבין שמיר, עדיין לא הסתיים.

ועדת הביקורת של הכחולה פרסמה לאחר הידיעה ב"ספורט מלאבס" הודעה חריפה בעמוד הפייסבוק של העמותה, בו נטען כי השתתפותם של נציגי המועדון הוסתרה מחלק מאנשי הוועד המנהל: "אנחנו מוצאים לנכון לדווח לכם על ממצאים חריגים ומדאיגים שעלו מבדיקה שערכנו ביומיים האחרונים. כידוע, עלה בפורום האוהדים פרסום לפיו ביום 3.2.2020 עתידה להתקיים פגישה בלשכת ראש העיר בה ישתתף מר מאיר שמיר, ולאורה פורסמה הבהרה מטעם חבר ועד מנהל כי אף גורם מטעם העמותה לא ישתתף בפגישה זו. בעקבות זאת, ועדת הביקורת פנתה לוועד המנהל באופן דחוף על מנת לברר את פשר העניין. מהוועד המנהל נמסר באופן חד משמעי ושאינו משתמע לשני פנים כי אף גורם מטעם העמותה לא ישתתף בפגישה האמורה. ועדת הביקורת לא הסתפקה בהבהרה זו ופנתה באופן רשמי לוועד המנהל בהודעת דוא"ל בה הביעה ועדת הביקורת את עמדתה באשר לאופן שבו העמותה צריכה לפעול בנושא זה".

עוד נכתב: "היום נודע לוועדת הביקורת כי בניגוד גמור להבהרת הוועד המנהל, בפגישה עם מר שמיר השתתפו גורמים רשמיים מטעם העמותה. לא זו אף זו, מהבדיקה שנערכה עלה כי השתתפותם של גורמי העמותה בפגישה האמורה הוסתרה גם מחלק מחברי הוועד המנהל. ועדת הביקורת רואה בחומרה רבה התנהלות זו של חלק מחברי הוועד המנהל, ובנסיבות הללו בכוונת ועדת הביקורת לממש את זכותה לפי תקנון העמותה ולפנות לוועד המנהל בדרישה לכנס אסיפה כללית שלא מן המניין על מנת להעלות נושא זה על סדר היום".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רק מאיר שמיר יחזיר את הפועל לימיה היפים

    האוהדים שגירשו אותו צריכים להתנצל ולהתחנן שיחזור
    איש עסקים מעולה, טייס קרב, ושועל אמיתי.

  2. מיקי

    בקשר לפגישה של שמיר עם גרינברג והכחולה הלואי והיה לכן שכל ותעשו כבוד לשמיר שיסכים רק לעזור והלואי ויחזור. למרות שזה אין סיכוי תיראו לאן הקבוצה הגיעה אום אל פחם כפר קאסם כל אלה מנצחים אותנו אם הוא יהיה פה זה לא יקרה!!!!!! תתפללו שיסכיםצרק לעזור

  3. אילן

    כל הכבוד ראש עיר אלוף מיתעסק בעיקר ולא בשטויות שמיר ברוך הבא החוזל הביתה להפועל מקוה שייש לך עדיין את החשק להחזיר אותנו לקידמת הבמה כי מכבי פת הרגו ושברו אותנו כל העיר מבואסת והפחנו להיות עיר עצובה יישר כוח

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דסלפפא תן גז אתה לא מתאים לאמפריה זה ראשון אומכבי פת ולגבי דגו אנחנו היצלנו את הקרירה שלך וזה יכול ליקרואת שוב תהיה חכם אתה בא לאימפריה שתוך שנתיים יכולה להביא אותך לאמן בספרד

  5. רונן

    שנתחיל דף חדש עם שמיר שיקח אותנו הוא ועוד אנשי עסקים שיחזירו אותנו לטופ לליגת על בין 5 הגדולות.הגיע הזמן כבר נמאס מהמצב המביך הזה כבר שנים מאז שהו עזב אותנו שנחזור לימים הטובים ונביא אליפות לפתח תקוה האימפריה..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר