דור חוגי ואוונרדו ברנדאו. צילום: שרון בוקוב
דור חוגי ואוונרדו ברנדאו. צילום: שרון בוקוב

דאגה במכבי פתח תקוה: "אנחנו צריכים להתעורר ומהר"

ההפסד המפתיע לבני לוד וההפרש מהפועל קטמון שירד לתשע נקודות, גרמו ללחץ במועדון. הקשר אור אינברום הצטרף לסגל הארוך של גיא לוזון. בקבוצה כועסים על עומר דמארי: "שכח מי גידל אותו"

פורסם בתאריך: 5.2.20 19:11

הפער העצום בין היכולת הגבוהה בדרבי לזו הירודה בהפסד השבוע לבני לוד, הרתיח את מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון. המאמן לא שוחח אם שחקניו בתום ההפסד 2:0, בו מיעטה מכבי להגיע למצבים, אך שחקנים שנכחו בסביבת הספסל סיפרו שעיקר כעסו נבע מחוסר האגרסיביות של שחקניו. "גיא היה עצבני ולא דיבר", אמר אחד מהם. "לא באנו טוב למשחק, לא שיחקנו מהר, היינו כבדים, לא אגרסיביים ושילמנו מחיר. אנחנו צריכים להתעורר ומהר".

בימים האחרונים של חלון ההעברות עשו בקבוצה מאמצים לאתר מחליף לקשר גיא חדידה, שכזכור נפצע בדרבי כבר בדקה הראשונה עקב כניסה פראית של חמאדה אגברייה וסובל מקרע ברצועה הצדית שישבית אותו לפחות בחודשיים הקרובים. מי שהצטרף לבסוף הוא אור אינברום, שלא נמצא בתכניות המקצועיות של הפועל תל אביב והיה מבוקש גם בהפועל כפר סבא מליגת העל. אגב, אחיו של אור, אייל אינברום, משחק בקבוצת הנוער של מכבי פתח תקוה.

ואם בהפועל תל אביב עסקינן, גורמים במועדון האדום אישרו כי נשקלה אפשרות לעסקה, במסגרתה תוותר מכבי פתח תקוה על 100 אלף דולר, סכום אותו מחויב לשלם הקשר הפנמי, ארמנדו קופר, כדי לשחק בשורות האדומים כבר העונה, ובתמורה תקבל הקבוצה ללא תמורה את החלוץ הוותיק, עומר דמארי. היו"ר אבי לוזון הכחיש אפשרות של עסקה כזו והבהיר: "לא היה ולא נברא. דמארי לא יהיה במכבי פתח תקוה". גורם במועדון אף הוסיף כי יש כעס על ההתנהלות של דמארי לאחרונה: "עומר מתייפייף כאילו גדל בהפועל תל אביב ושכח מי גידל אותו", אמר. "אני לא רואה אותנו לוקחים אותו".

שוער המשנה, צחי גיגי, פצוע בעקבו ובספק למשחק הקצוות בשישי (15:00, האצטדיון העירוני) מול נועלת הטבלה, הפועל עפולה. "לא נכון להגיד שהראש שלנו היה בדרבי. אנחנו ההתקפה הכי טובה בליגה וקורה שיש משחק לא טוב, לא צריך להתרגש מזה", אמר אחד השחקנים. "צריך לשכוח מהר מה שהיה ולהגיע מוכנים לכל משחק מחדש". על האפשרות לשאננות מול הקבוצה במקום האחרון הוסיף שחקן בקבוצה: "גם בני לוד היה משחק קל על הנייר וקיבלנו בראש. אין משחק קל בליגה הזו ואין סיכוי שנגיע שאננים".

הפסד הליגה השלישי העונה לא שינה כמובן את המיקום של מכבי, שממשיכה להוליך בבטחה את טבלת הלאומית עם 47 נקודות, ארבע יותר מהשנייה הפועל ראשון לציון. עם זאת, הפער מהשלישית, הפועל קטמון, שנמצאת בתקופה טובה לאחרונה, צומק לתשע נקודות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר