ארד בר. צילום: זאב שטרן
ארד בר. צילום: זאב שטרן

לא היה בתכנון: 1:1 מאכזב למכבי פתח תקוה מול עפולה

הקבוצה של גיא לוזון איבדה שתי נקודות יקרות מול נועלת הטבלה, אך הפער מקטמון השלישית עלה לעשר נקודות. דור חוגי השווה בפנדל (83) אחרי יתרון מוקדם של אופק נדיר (23)

פורסם בתאריך: 7.2.20 16:55

רק פעם אחת ניצחה הפועל עפולה ב-22 מחזורים. היום (שישי) היא הייתה קרובה מאוד לפעם השנייה דווקא מול מוליכת הלאומית, מכבי פתח תקוה, שניצלה מהפסד בדקות האחרונות וסחטה תיקו 1:1.

אחרי שנוצחה השבוע מול בני לוד, שוב מיעטה מכבי להגיע להזדמנויות וביכולתה הנוכחית, למרות שלא נוצחה, מאבק העלייה עשוי להיפתח מחדש. הבדלי הרמות כלל לא נראו על הדשא, חרף העובדה שמדובר בקרב קצוות.
השער הראשון במשחק נכבש בדקה ה-23. הגבהה של קווין ריינשטיין יצרה ערבובייה ברחבה. אושר אבו הרחיק לא טוב, יוסי גינזבורג טעה כשיצא משערו ולא הצליח לנקות את הרחבה, ומי שעט על המציאה הוא אופק נדיר, שמזווית אלכסונית בעט מהאוויר לרשת, 0:1 לעפולה.

מוחמד סרסור נכנס כמחליף בשלב מוקדם במקום דן כדורי שנפצע והיה הטוב בשחקני פתח תקוה. לקראת סיום המחצית הוא הגיע למצב מסוכן, אבל פספס בסנטימטרים את המסגרת. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הורחק מאמן עפולה, שלומי דורה, על מילים מיותרות לעבר השופט.

אור אינברום, בהופעת בכורה, וליאל עבדה, שולבו במחצית השנייה אבל לא הטרידו מדי את שוער עפולה, גולן אלקסלסי. מנגד, ערן לוי חייב היה לסגור עניין בדקה ה-70 כשפרץ לבד מול גינזבורג, אבל במקום לקרוע את הרשת ניסה למסור ובזבז את ההזדמנות. שבע דקות לסיום נענשה עפולה. ארז איסקוב נגע ביד ברחבה ודור חוגי הציל לקבוצתו נקודה יקרה כשדייק בפנדל, 1:1 בסיום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר