דני עמוס. צילום: ניר קידר
דני עמוס. צילום: ניר קידר

חושבת על ליגת העל: מכבי פתח תקוה רוצה את דני עמוס

אחרי שני ניצחונות בשבוע, במועדון עשו צעד נוסף לעבר ליגת העל ומתעניינים בשוער מכבי נתניה. בקבוצה מחלקים מחמאות לרכש אור אינברום. עומר דנינו וגיא חדידה ימשיכו להעדר גם מהמשחק מול אום אל פאחם ביום שני

פורסם בתאריך: 19.2.20 17:08

מהצד זה עלול היה להיראות כמו תחילתו של משבר, אבל לא אצל מכבי פתח תקוה מודל 2019/2020. רגע אחרי השריקה האחרונה, אף אחד לא יזכור שהניצחון על קבוצת התחתית מאשקלון היה קשה, אלא שני ניצחונות תוך פחות משבוע, שכללו שישה שערים ורשת נקייה. כשראשון לציון של האח עמוס לוזון מזייפת והפועל קטמון ממילא בשלב העונתי בו היא מבהירה למתעניינים שאין לה כל כוונה לעלות, הפער מהשנייה צמח לשבע נקודות מהשלישית, בני סכנין, ל-11. ככה עולים ליגה בסטייל ואפילו יכולים לחלום על סנסציה בטדי ברבע גמר הגביע. לידור כהן, שמשום מה שיחק תחילה בשפיץ ובהמשך הוסט לכנף ופרץ את הסכר עשר דקות לסיום, חגג שער ליגה שמיני העונה ועשירי בכל המסגרות. ההתקפה של מכבי ממשיכה להיות גדולה על הליגה עם 54 שערי זכות לעומת 25 שערי חובה, בדיוק הכמות אותה ספגו ראשון לציון ובני סכנין.

את עיקר המחמאות מהמשחק האחרון גרפו קשר הרכש אור אינברום, שהראה ניצוצות ובישל פעמיים, והקפטן אלי בבייב בשער מצוין בדקה ה-94 שנתן את האות לחגיגות. "השער של אלי שחרר הרבה לחץ, השתוללנו משמחה והיינו מבסוטים", אמר אחד השחקנים. "אשקלון הסתגרה כמו שצריך והיה קשה לפצח את המערך שלהם, אבל שיחקנו עם אנרגיות טובות, דחפנו אחד את השני קדימה, האמנו בעצמנו עד הרגע האחרון ובסוף השערים הגיעו".

על אינברום, שעבר תקופה לא פשוטה בהפועל תל אביב ועוד לפניה נקשר שמו לסיבוכים מחוץ לקווי המגרש, הוסיף שחקן בקבוצה: "אור היה מצוין במשחק, חילק כדורי עומק יפים ברמה של ליגת העל ויכול היה לסיים גם עם שלושה בישולים. גם חברתית הוא בסדר גמור. בחור טוב, שקט, חיובי, נחמד לכולם. רחוק מאוד מהתדמית השלילית של הבלגניסט שציירו לו". במועדון עדיין לא חוגגים כלפי חוץ את החזרה לליגת העל, אבל ראשי הקבוצה כבר עם הפנים לעונה הבאה ומעוניינים לחזק את הקבוצה בשוער מכבי נתניה, דני עמוס, ששיחק בעבר באם המושבות ומוערך מאוד במועדון. "תמיד רוצים אצלנו את דני, גם כשזה לא היה ריאלי", אישר גורם בקבוצה.

בסיום המשחק לחץ המאמן גיא לוזון את ידי השחקנים והודה להם על הניצחון החשוב, אבל כהרגלו, באותה נשימה, הזכיר להם את המשימה הבאה – משחק חוץ לא פשוט מול הפועל אום אל פאחם (שני, 19:00, עפולה). הפצועים עומר דנינו וגיא חדידה ימשיכו להיעדר, בעוד השוער צחי גיגי, שסובל מפציעה בעקב ולא ישב על הספסל מול אשקלון, בספק. מנגד, לסגל ישוב הקשר האחורי מוחמד סרסור, שריצה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים. "אנחנו חייבים לצבור כמה שיותר נקודות ולהבטיח את העלייה בהקדם, כך שכל משחק מאוד חשוב", אמר אחד השחקנים לקראת ההמשך. "בפלייאוף מתחיל לחץ מצד כולם ונצטרך להגיע מוכנים עם פער גדול ככל האפשר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר