שחקני מכבי. צילום: זאב שטרן
שחקני מכבי. צילום: זאב שטרן

במכבי פ"ת כבר חושבים על בית"ר בגביע: "רוצים להוכיח את עצמנו מול יריבה חזקה"

למרות איבוד הנקודות מול אום אל פאחם, נראה שחגיגות העלייה הן רק עניין של זמן, כך שאפשר כבר להתחיל לחשוב על רבע גמר גביע המדינה. מצבת הפצועים של הקבוצה רק מתרחבת

פורסם בתאריך: 26.2.20 17:00

במכבי פתח תקוה כבר מבינים מזמן לאן הרוח נושבת ולא ממש לקחו קשה את איבוד שתי הנקודות בתיקו 1:1 מול הפועל אום אל פאחם, שהוביל לצמצום הפער מראשון לציון לחמש נקודות בלבד. "אנחנו פראיירים כי היינו צריכים לשמור על היתרון ולנצח עוד משחק בישורת האחרונה לפני הפלייאוף, אבל בגדול זה בסך הכל מקל בגלגלים", אמר אחד השחקנים.

בשל הסגל הרחב שעומד לרשותו של גיא לוזון, קצת קשה לשים לב למכת הפציעות שעוברת על הקבוצה, אבל ננסה לעשות סדר: מלבד הפצועים "הקבועים", עומר דנינו וגיא חדידה, שבחוץ כבר תקופה ארוכה, תאי בריבו סוחב פציעה בשרירי הבטן, צחי גיגי עדיין פצוע בעקב, דן כדורי סובל מקרע חלקי ברצועה הצדית בברך, זכר לפציעה בתיקו הביתי מול עפולה, ואילו עידו דוידוב לא שותף במשחק האחרון בשל זעזוע מוח, אבל ערך באמצע השבוע אימון חלקי וינסו להכשירו למשחק הביתי בשישי (15:00) מול הפועל קטמון. אם כל זה לא מספיק, לידור כהן שישב על הספסל סובל מרגישות בשריר הירך האחורי ואילו אור אינברום, שנכנס כמחליף במחצית השנייה, עדיין לא בכושר משחק מלא. מצד שני, אם אחרי כל זה מכבי עדיין מובילה את הליגה בבטחה ומנגד קטמון שומטת נקודות על ימין ועל שמאל ולא נראה שרוצה לעלות, כנראה שבלוזוניה יכולים להיות רגועים.

"קטמון קבוצה מצוינת שמשחקת בקצב גבוה, אבל אנחנו יותר טובים והדברים תלויים בנו", הוסיף שחקן בקבוצה לקראת ההתמודדות. "אם נבוא חדים ומרוכזים, ננצח". אגב, שחקנים בקבוצה ציינו השבוע את השינויים התכופים בהרכב ואת העובדה שקשה מאוד לחזות את הצעד הבא של מאמנם. "אצל גיא אתה לא יכול לדעת כלום", הודו. "הוא יכול להגיד לשחקן שהוא פותח ולמחרת הוא לא יהיה בסגל. אין כמעט שחקן ששמר על מקומו מתחילת העונה".

בקבוצה אמנם טוענים שהם עסוקים אך ורק במשחק הקרוב, אבל כשבליגה הדברים נראים ברורים, במועדון כבר פוזלים אל המשחק היוקרתי בחמישי הבא (20:15) מול בית"ר ירושלים במסגרת רבע גמר הגביע, שישוחק בנתניה בשל עונש רדיוס שספגו הצהובים של משה חוגג. "זה לא משנה איפה המשחק, בית"ר מביאה המון קהל לכל מקום בארץ ויוצרת אווירה מפחידה", התייחס אחד השחקנים להתמודדות. "מצד שני, לחץ ברמה של ליגת העל זה כיף ואנחנו רוצים להוכיח את עצמנו גם מול יריבה חזקה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר