נאור לוזון. צילום: זאב שטרן
נאור לוזון. צילום: זאב שטרן

נאור ותמיר לוזון לא התקבלו לקורס הפרו, מכבי פתח תקוה תערער

במועדון הלינו על כך שהתקבלו מאמנים פחות מתאימים לקורס, ופנו לבין הדין העליון. נערך משחק ראווה לזכרו של יגאל ממן ז"ל

פורסם בתאריך: 4.3.20 17:05

משבוע לשבוע הולכת ומתבהרת התמונה, לפיה אין כוח (או קבוצה) שימנעו ממכבי פתח תקוה לחגוג בתום העונה את החזרה לליגת העל. דוגמה מייצגת נוספת הגיעה בשישי שעבר עם הניצחון הקליל 1:3 על הפועל קטמון חרף שורת פציעות ארוכה, ובמקביל צמח הפער בצמרת ל-13 מהשלישית, בני סכנין, ולשבע נקודות מהשנייה, הפועל ראשון לציון.

מחר (חמישי, 20:15) יתקיים משחק המאני טיים האמיתי של העונה מבחינת מכבי, כשגיא לוזון ינסה להפתיע את האקסית, בית”ר ירושלים, ברבע גמר הגביע שייערך באצטדיון בנתניה בשל עונש רדיוס של היריבה. בשני (19:00, עילוט) תשוב הקבוצה לליגה כשתצא למשחק חוץ מול מכבי אחי נצרת מהתחתית, שמצדה נמצאת עמוק במאבקי ההישרדות ובמאזנה 28 נקודות, רק שלוש יותר מהמקום ה-14 המוביל למבחנים. החלוץ תאי בריבו, הקשר דן כדורי ושוער המשנה צחי גיגי, עדיין סוחבים פציעות ולא צפויים להיות כשירים להתמודדות, כמו גם שני הפצועים "הקבועים" – עומר דנינו וגיא חדידה.

בנושא אחר, מאמני קבוצת הנוער, תמיר ונאור לוזון, לא התקבלו לקורס הפרו ומתכוונים לערער לבית הדין העליון. נאור, כזכור, משמש גם כעוזרו של גיא לוזון בבוגרים. "פנינו להתאחדות ביקשנו שישלחו לנו את הקריטריונים שבחרו ולאחר מכן נפנה בעתירה לבית הדין העליון", אמר אבי לוזון. "ברור שהתקבלו אנשים שנתוני הפתיחה שלהם פחות טובים מתמיר ונאור".

"יוזמה מבורכת"

ברביעי שעבר קיימו ותיקי מכבי פתח תקוה משחק ראווה מול נבחרת חיל האוויר לזכרו של יגאל ממן ז"ל. ממן, דמות אהובה ומוערכת לאורך השנים במכבי, היה איש קבע בדרגת רנ”ג וסייע לרבים משחקני הקבוצה במהלך שירותם הצבאי. בעברו היה שוער שהגיע עד הבוגרים של מכבי, אימן בבית הספר לכדורגל של האגודה ומילא מגוון תפקידים לוגיסטיים במועדון. את האירוע כיבדו בין השאר בנוכחותם זאביק זלצר, רן בן שמעון, אסמעיל עאמר, מורד מגמדוב, יוסי שושני, חיים שאבו, סולי צמח, אסי משיח, דורון רבינזון, גיא יצחק וכן הקפטן האגדי של מכבי, מנשה נוריאל. אם התעניינתם, ותיקי מכבי ניצחו במשחק 3:7 משלושער של המנהל המקצועי, עומר גולן, וצמדים של לירן כהן ורועי דיין.

עומר גולן ורן בן שמעון במשחק הראווה

עומר גולן ורן בן שמעון במשחק הראווה

"זו יוזמה מבורכת להנציח אנשים שהיו קרובים למועדון וזה מרגש בכל פעם מחדש", אמר גולן. "כל מה שנעשה כדי להנציח את יגאל ז"ל, מתגמד לעומת העזרה והנתינה של האיש הזה בחייו. זו הייתה הסנונית הראשונה בתהליך ההנצחה שלו ולגבי המשחק עצמו, תמיד כיף להיפגש עם אגדות מועדון וכדורגל בכלל. שאפו גדול לעושים במלאכה בראשותו של האוהד המסור, מושיקו הרלינג, שמצליח בכל פעם לאחד אותנו למען מטרות נעלות".

חזרו עם הגביע

הישג מרשים לקבוצת ילדים ב' של מכבי פתח תקוה, שזכתה בסוף השבוע שעבר בטורניר מינסק, בלארוס, לאחר ניצחון בגמר 0:1 על דינמו מינסק משער דרמטי בדקת הסיום של הקשר דביר בן בסט. הבלם, ליאור רביבו, זכה בתואר ה-MVP של הטורניר.

לא פחות מ-16 קבוצות נטלו חלק בטורניר, בו נערכו המשחקים במתכונת מקוצרת של שתי מחציות בנות 20 דקות כל אחת. בין הקבוצות הבולטות היו דינמו מוסקבה, דינמו קייב, קלאב ברוז' וכמובן הקבוצה המקומית שנכנעה למכבי בגמר. את הבית המוקדם סיימה מכבי במקום השני עם 7 נקודות, בשל הפרש שערים נחות מקבוצת מוסקביץ' מוסקבה. ברבע הגמר גברה מכבי 1:2 על ברוז' ובחצי ניצחה בפנדלים את דינמו מוסקבה לאחר תיקו מאופס בתום הזמן החוקי.

שחקני ילדים ב' של מכבי לאחר הזכיה. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה

שחקני ילדים ב' של מכבי לאחר הזכיה. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה

במועדון שיבחו את הצוות המקצועי – המאמן עדי משאל, עוזרו מושיקו אשכנזי והאנליסט דניאל פוקסי. למילים חמות זכתה גם מנהלת הקבוצה, מירי אלבר. "קיבלנו הזמנה רשמית לטורניר ברמה גבוהה. שמחנו מאוד ליטול בו חלק ולשחק מול קבוצות טובות עם מגוון סגנונות שונים משלנו", אמר מנהל מחלקת הנוער, אופיר לוזון, ששהה עם הקבוצה בטורניר. "המטרה הייתה לצבור ניסיון בינלאומי, להתמודד עם סגנונות משחק אחרים ובהחלט קיבלנו מה שרצינו. הזכייה בטורניר מתוקה, אבל זה רק בונוס. מגיעה מילה טובה לצוות המקצועי והניהולי על התנהלות למופת, מקצועית ואנושית. אין לי ספק שעוד נחזור לטורניר הזה עם שנתונים אחרים בקרוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר