שחקני הפועל חוגגים ברמת גן. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל חוגגים ברמת גן. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

המטרה של הפועל: 6-7 נקודות וכרטיס לפלייאוף העליון / הטור של יוסי שושני

הניצחון על הפועל רמת גן צריך להיות הסנונית הראשונה לקראת הכניסה לשמונה הראשונות בסיום העונה הסדירה. הקרב האמיתי מתחיל בשישי

פורסם בתאריך: 4.3.20 17:23

1. בשבוע שעבר כתבתי כאן על הרצון לראות את הפועל מתפוצצת מול הפועל רמת גן. במחצית הראשונה בשישי שעבר, ראינו את זה קורה הלכה למעשה. הפועל הייתה צריכה לסיים את 45 הדקות הראשונות באצטדיון הלאומי ב-0:4 קליל והייתה יכולה להגיע למצב כיבוש כמעט בכל התקפה. זאת המחצית הטובה ביותר בעידן המחודש של מסאי דגו, ואחת המחציות הטובות של הפועל העונה בכלל. שוב ראינו את סגירת המרחקים ואת השקט שמקבלים שחקני ההגנה מהעובדה שהחלק הקדמי עוזר להם. כשהשחקנים קרובים אחד לשני הם יותר בטוחים עם ובלי הכדור. זה קורה גם כי יש איזון במשחק, ההגנה לא חדירה והקבוצה לא בפאניקה מכל התקפה. השחקנים מבינים שעד שהיריבה כבר מגיעה לאיזור המסוכן, יש סיכוי גדול שהפועל תדע לקרוא את המהלך. פתאום רואים את היכולת האמיתית של השחקנים, כשהם מקבלים שקט.

במחצית השנייה ראינו יותר מרחקים והדומיננטיות עברה לצד השני, אחרי ששחקני הפועל כבר התעייפו. רמת גן לחצה ושלחה קדימה את כל הכלים שלה, אבל הקבוצה עמדה בפרץ וידעה לשמור על מה שהשיגה, זה מראה על חוסן. עכשיו זה הזמן של מסאי דגו להצליח להאריך את פרק הזמן במשחק שבו הפועל מציגה כדורגל איכותי. אם עד עכשיו זה היה מחצית, צריך לנסות להאריך את זה ל-60-70 דקות וזה משהו שמסאי דגו יצטרך לתת עליו את הדעת. עד עכשיו המאמן עובד בשלבים, ועכשיו הזמן לתת דגש על המחצית השנייה.

2. למרות הטעות של ברק לוי בשער שהפועל ספגה, השוער נותן עונה יציבה בסך הכל ומותר גם לו לעשות טעות. עוז פרץ, גם כשהוא לא טוב, נותן המון ביכולת שלו לצאת להתקפות, הוא מאוד נייד ורוצה לקבל את הכדור, והוא לא מהשחקנים שבורחים מהכדור כדי לא לעשות טעות. שחקני החיזוק שהגיעו בחודש האחרון מוסיפים המון, כאשר ניב סרדל נותן הרבה כוח עם היציאה קדימה באגף ימין.

3. כעת, הקרב האמיתי על המקום בפלייאוף יוצא לדרך. להפועל מחכים שלושה משחקים – בשישי מול בית"ר תל אביב בת ים, ולאחר מכן אחי נצרת ובני לוד. הפועל היא כרגע קבוצה יציבה בליגה לא יציבה. תחת מסאי דגו הכחולים בטוחים בעצמם, מה שיכול לתת את הרצף שהם צריכים כדי להכנס לשמינייה הראשונה. אנחנו יכולים וצריכים להגיע במשחקים האלה ל-6-7 נקודות, שיספיקו לדעתי לפלייאוף העליון. הפועל תגיע למשחק בשישי ללא ברק לוי ודניאל שוורצבוים, שניים מהשחקנים המשמעותיים בקבוצה. למרות זאת, בקבוצה שהדברים בה נראים טוב, אז כששחקן או שניים נכנסים מהספסל הם לרוב יעשו את העבודה. להבדיל מרמת גן, בית"ר תל אביב בת ים קבוצה מאוד מאומנת ומסודרת. מדובר בשתי קבוצות שוות כוחות, בעוד שלהפועל יש מעט יותר ניסיון. אם הפועל תשחק נכון, בדומה למשחקים האחרונים, היא תצליח למצוא את הפרצה כי יש לה את הכלים לתת לפחות שער או שניים במשחק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר