שינו זוארץ. צילום: זאב שטרן
שינו זוארץ. צילום: זאב שטרן

בהלת הקורונה: שינו זוארץ וילדי טרום א' של מכבי פ"ת התבקשו להיכנס לבידוד

שחקני הקבוצה הצעירה של מכבי (גילאי 11), ששבו מטורניר בברצלונה, קיבלו הנחיה ממשרד הבריאות וההתאחדות לכדורגל. יו"ר ההתאחדות לשעבר, שבנו משחק בקבוצה והתלווה לנסיעה, נדרש להיכנס לבידוד גם הוא

פורסם בתאריך: 4.3.20 22:22

בהלת הקורונה לא פסחה גם על מחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה. קבוצת טרום א' של המחלקה (גילאי 11, תלמידי כיתות ה' או ו',) התבקשה היום (רביעי) להיכנס לבידוד, בעקבות העובדה ששבה לפני עשרה ימים מטורניר בברצלונה, בו נטלו חלק הקבוצה המארחת, אספניול וקבוצות ספרדיות נוספות.

בעקבות הנחיות משרד הבריאות, ייכנסו 24 ילדים ושלושה אנשי צוות לבידוד עד תחילת השבוע הבא, עד שיחלפו  14 יום ממועד החזרה לארץ. דמות מוכרת  שתיכנס לבידוד היא יו"ר ההתאחדות לשעבר, שינו זוארץ, שליווה לברצלונה את הקבוצה, בה משחק בנו, בן זוארץ.

בהודעה שהוציאו לקבוצה מנהל מחלקת הנוער, אופיר לוזון, והמנהל המקצועי של המחלקה, ליאור רדלר, נכתב: "צוות אימון, הורים ושחקנים יקרים מטרום א' דרום. בהנחיית משרד הבריאות וההתאחדות לכדורגל, על הקבוצות שחזרו מהטורניר בספרד (בטורניר השתתפו גם קבוצות ילדים ב' וג' של מכבי חיפה, א"ב) יש להיכנס לבידוד ביתי של 14 יום מיום הנחיתה בארץ, דהיינו ניתן לצאת מהבידוד ביום שני הבא, ה-9/3. בבריאות מלאה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר