אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

משבר הקורונה: משחקי הכדורגל ייערכו ללא קהל עד להודעה חדשה

בעקבות הנחיית ראש הממשלה ומשרד הבריאות, הודיעה מנהלת הליגה על כך שמשחקי הכדורגל בישראל ייערכו ללא קהל עד להודעה חדשה. הפועל ומכבי ישחקו ביום שישי ללא אוהדים

פורסם בתאריך: 11.3.20 19:46

משבר הקורונה מגיע לראשונה גם אל הליגה הלאומית. בעקבות הנחיית ראש הממשלה ומשרד הבריאות לאסור התקהלות של מעל למאה אנשים, הודיע הערב (רביעי) מנהלת הליגות בכדורגל על כך שכל משחקי הכדורגל בישראל ייערכו ללא קהל עד להודעה חדשה. המשמעות המיידית עבור הפתח תקוואיות היא שהמשחק הביתי של הפועל בשישי מול אחי נצרת, ומשחק החוץ של מכבי מול מ.ס כפר קאסם, יתקיימו ללא קהל.

יו"ר המנהלת ארז כלפון, אמר: "אנו מצטערים על שינוי הסטטוס באופן תכוף ועל הפגיעה בשגרה. בימים קשים אלו על כולנו, אזרחי המדינה כולה להיות קשובים להנחיות משרד הבריאות על מנת לשמור על שלום הציבור. אנו מייחלים כי אוהדי הכדורגל יוכלו לשוב למגרשים ולשגרה בכלל מהר ככל שניתן. משחקי הכדורגל בליגות המקצועניות ימשכו ואנו מקווים כי אוהדי הכדורגל שרבים מהם נמצאים בבידוד יוכלו לצפות בשידורי המשחקים של קבוצתם האהובה".

עוד הוסיף כלפון: "אנו ממשיכים להיות בקשר רציף עם משרד הבריאות ומקבלים בהבנה את ההנחיות המקצועיות אשר נועדו לשמור על הציבור ועל כל העוסקים במלאכה. אנו מקווים כי המצב ישתפר במהרה ומבטיחים לעדכן את אוהדי הכדורגל בכל התפתחות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר