הדרבי הראשון העונה. צילום: זאב שטרן
הדרבי הראשון העונה. צילום: זאב שטרן

יוצאים לפגרה: משחקי הליגה הלאומית לא יתקיימו לפחות עד אפריל

בעקבות משבר הקורונה, במנהלת הליגה הוחלט לדחות את כל משחקי הכדורגל בישראל, כולל אלו של הפועל ומכבי שהיו אמורים להתקיים היום. הערכת מצב מחודשת תתקיים באפריל

פורסם בתאריך: 13.3.20 10:57

משבר הקורונה ממשיך לפגוע גם בספורט. מנהלת הליגות בכדורגל הודיעה היום (שישי) על ביטול כל משחקי הכדורגל בישראל, כולל בליגות המקצועניות, לפחות עד חודש אפריל. במקביל, גם משחקי הכדורסל הופסקו לאלתר.

המשמעות המידית היא שמשחקיהן של הפועל פתח תקוה מול אחי נצרת ומכבי פתח תקוה מול מ.ס כפר קאסם, שהיו אמורים לצאת לדרך היום ב-15:00 ללא קהל, לא יתקיימו. במנהלת יקיימו הערכת מצב מחודשת בתחילת אפריל. בתוך כך, גם משחקי מחלקות הנוער, בכל הגילאים, נדחו עד להודעה חדשה.

יו"ר המנהלת, ארז כלפון, מסר: "בלב כבד אנו נאלצים להודיע על עצירת משחקי הכדורגל בליגות המקצועניות וזאת בהתאם להנחיות הגורמים המקצועיים במשרד הבריאות. בעת זו, בה אנו נמצאים בעיצומו של משבר עולמי, על כולנו לנהוג באחריות ולהשמע להנחיות הגופים המקצועיים על מנת לשמור על בריאות הציבור, המשיך כלפון, "הכדורגל מהווה ציר מרכזי בחברה הישראלית ועצירתו מסמלת את המשבר הקשה אשר פוקד אותנו, אולם אנו בטוחים כי בהתנהגות אחראית נוכל להתמודד עם הוירוס שתקף אותנו ולחזור לשגרה מחוזקים".

עוד הוסיף חסון: "אנו ממשיכים להיות בקשר רציף עם כל הגורמים המקצועיים ונקווה כי המשבר יחלוף במהרה ונוכל לשוב ולקיים את משחק הכדורגל האהוב כל כך על כולנו. אני מאחל בריאות איתנה לכל עם ישראל ומייחל כי נצא מחוזקים מהמשבר שפוקד אותנו. שבת שלום לכולם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בר

    יש לבטל את כל הליגות עד סוף השנה
    אין עולות ויורדות וגם כמובן את משחקי גביע המדינה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר