שחקני הפועל. צילום: עדי ברקוביץ', הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל. צילום: עדי ברקוביץ', הפועל פתח תקוה

כאן שביתה: אימון הפועל בוטל, שחקני מכבי מתאמנים עצמאית

בהפועל קיוו לקיים אימון חרף המגבלות, אך לבסוף הוחלט שלא להתאמן. במכבי הועברה תכנית אימונים ביתית הן לבוגרים והן למחלקת הנוער

פורסם בתאריך: 15.3.20 11:36

התפשטות נגיף הקורונה וההנחיות החדשות של ראש הממשלה הנוגעות להתקהלות של עד עשרה אנשים השביתו הבוקר (ראשון) את האימונים בהפועל פתח תקוה. בקבוצה התכוונו לחלק את השחקנים לקבוצות קטנות יותר ולנסות לקיים בכל זאת את האימון, ורק בשעת לילה מאוחרת אמש הוחלט על ביטולו, בין השאר בשל האיסור הגורף על מגע בין שחקנים.

"כולם בלחץ, אבל הבריאות מעל הכל", אמרו במועדון. "כרגע יש סוג של עוצר, אבל נמתין להחלטות הממשלה ביום-יומיים הקרובים". עם זאת, בהפועל העריכו שהקבוצה תקיים אימונים בהמשך השבוע והדגישו את החשיבות לשמור על כושר לרגע בו יודיעו על חידוש המשחקים. כמו כן, הוקפאה פעילות מחלקת הנוער למשך 48 שעות.

עוד לפני ההנחיות המחמירות, במכבי פתח תקוה הודיעו לשחקנים על חופש בימים שבת וראשון, אך כעת לא ברור האם ישובו להתאמן ביום שני ובמועדון ממתינים להנחיות ברורות יותר מהגורמים הרלוונטיים. מאמן הכושר, אמיר אשבל, העביר לשחקנים תכנית אימונים הכוללת אימוני כוח ופעילות אירובית עד החזרה לשגרה. "רוב הזמן אנחנו בבית כמו כולם. זה לא פשוט, אבל אנחנו מבינים את המצב", אמר אחד השחקנים. גם מחלקת הנוער שובתת כרגע מפעילות בשל ההנחיות, אבל המועדון דאג עבור ילדי המחלקה, מקבוצת הנוער ומטה, לתכנית אימונים מסודרת על מנת לשמור על פעילות ספורטיבית באופן עצמאי, זאת למקרה שהליגות ישובו לפעילות בתקופה הקרובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בר

    אבי לוזון משלה את השחקנים שלו שהעונה תמשך
    אבל בקרוב יודיעו על סיום העונה.אין עולות אין יורדות ואין גביע מדינה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר