אבי לוזון. צילום: זאב שטרן
אבי לוזון. צילום: זאב שטרן

אבי לוזון מבהיר: "אף שחקן במכבי פ"ת לא יוכל להשתחרר מהחוזה שלו"

למרות שהוצאו לחל"ת, היו"ר מבהיר שאף אחד לא הולך לשום מקום. אלי בבייב: "המצב פוגע לנו בכיס יותר מאחרים"

פורסם בתאריך: 26.3.20 12:15

מכבי פתח תקוה יצאה גם היא לחל”ת כמו מרבית קבוצות הליגה. בניגוד לפרסומים שונים לפיהם על המשפחה הלוחמת לחשוש בשל כך מאיבוד הנכסים המניבים שלה, נציין כי חל”ת אינו תקף לגבי חיילים (ארד בר) ובוודאי שלא לגבי תלמידי תיכון (ליאל עבדה).

מי שצפויים להיפגע משמעותית בשכרם הם בעלי החוזים הגבוהים יחסית, הקפטן אלי בבייב ושוער המשנה צחי גיגי, שהמתינו בתחילת השבוע יחד עם חבריהם להנחיות מארגון השחקנים. אשר לגיגי, כיוון שנותח לאחרונה בעקבו, ייתכן שהדבר הנו בחזקת תאונת עבודה והשוער בחן את הנושא בפן המשפטי.

יש לציין כי הארגון ניסה לפעול מול כלל הקבוצות על מנת שלאחר החל”ת ישולם ההפרש לשחקנים, אך לא נראה כי מהלך שכזה לא יכול לצאת לפועל במכבי. בנוסף, ציינו גורמים במועדון כי בשל ההתרסקות במצב השוק, כלל לא בטוח ששחקן שלא יחתום על החל”ת יוכל למצוא חוזה טוב יותר במקום אחר לעונה הבאה, מה גם שמכבי תהיה זכאית לתבוע עבור שחקניה דמי השבחה במידת הצורך. אלמנט קריטי נוסף הוא קוצר הזמן, שכן על מנת לקבל כסף מביטוח לאומי על חצי חודש מרץ, המועד האחרון לחתימה היה בחמישי השבוע. כך או אחרת, עושה רושם שלאיש מהם לא נותרה ברירה, ולמען הסר ספק הבהיר היו”ר אבי לוזון כי “אף אחד לא יכול להשתחרר מהחוזה שלו”.

“ארגון השחקנים ניסה לעשות דברים ולהוציא הטבות, אבל בתכל’ס זה רק חל”ת”, אמר החלוץ תאי בריבו. “המצב מובן לגמרי, אני יכול להבין את ההנהלה ונראה לי שכולם הולכים לחתום, כי אף אחד לא רוצה להגיע למצב בו לא יקבל כסף – לא מהקבוצה ולא מביטוח לאומי”.

תאי בריבו. צילום: זאב שטרן

תאי בריבו. צילום: זאב שטרן

“המצב פוגע לנו בכיס יותר מאחרים, אבל זו לא שאלה בכלל אם אנחנו רוצים או לא”, הוסיף בבייב. “המועדון הוציא אותנו לחל”ת ואין לנו כל כך ברירה, אבל לצערנו הרב זה המצב. אנחנו בקשר עם ארגון השחקנים וכל אחד ימתין לברר מה הזכויות שלו. הבנתי שבקטמון הבטיחו לשלם לשחקנים את ההפרש מהחל”ת, אבל לא נראה לי שזה יקרה אצלנו”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר