אלי בבייב. צילום: שרון בוקוב
אלי בבייב. צילום: שרון בוקוב

"יש געגוע מאוד חזק לשגרה שנעצרה, בטח בעונה מדהימה כזו"

קפטן מכבי פתח תקוה, אלי בבייב, מחכה שתקופת הקורונה כבר תעבור. כל העובדים במועדון הסכימו לצאת לחל"ת: "במידה והכדורגל יחזור לפעילות העונה, נשב מול נציגי המועדון ונראה איך מתקדמים", אמר הקשר

פורסם בתאריך: 29.3.20 16:38

במכבי פתח תקוה הושגו בשבוע שעבר הסכמות עם כל השחקנים והצוות המקצועי, שחתמו רשמית על הטפסים ויצאו לחל"ת, בדומה למרבית מועדוני הכדורגל בישראל. כזכור, המהלך פוגע בעיקר במשתכרים הבכירים בקבוצה, בהם הקפטן אלי בבייב ושוער המשנה צחי גיגי, אבל במציאות הנוכחית של משבר הקורונה לא נותרה לאיש ברירה והם יקבלו כ-70% משכרם מהביטוח הלאומי.

"לא דיברנו על עניינים של קיצוץ ויצאנו כולם לחל"ת בהסכמה", אישר בבייב. "במידה והכדורגל יחזור לפעילות העונה, נשב מול נציגי המועדון ונראה איך מתקדמים. זה מצב קשה גם למועדון וגם לשחקנים, אבל נעשה הכל כדי לסייע, בתקווה שכל הצדדים יפגעו כמה שפחות. זה מה שהמועדון בחר לעשות ובימים כאלה כולנו צריכים להתגייס כדי לעזור לו".

שחקני מכבי חוגגים. צילום: ניר קידר

שחקני מכבי חוגגים. צילום: ניר קידר

בהקשר זה, יש לציין שלא דובר כלל על פיצוי אפשרי לעובדים, או לחלופין השלמת ההפרש האבוד במקרה שהליגה תשוב לפעילות והעונה הנוכחית תחודש. "לא דיברו איתנו על זה וכולם מחכים לראות מתי ואם נחזור לשחק ומה יהיה", אמר אחד השחקנים. "האמת היא שגם אף עורך דין לא יודע להגיד מה ההשלכות כי ברור שכל מה שקורה במדינה נחשב לתקדים".

בבייב בן ה-29, נשוי ואב לשלושה ילדים קטנים, מספר על המציאות שנכפתה על כולם בימי הקורונה: "הכדורגל מאוד חסר ויש געגוע מאוד חזק לשגרה שנעצרה, בטח בעונה מדהימה כזו שלנו. יחד עם זאת, אני הרווחתי זמן איכות עם המשפחה והילדים, במיוחד אחרי השנה שעברה שהייתי ליגיונר (בבייב שיחק בסומגאיט מאזרבייג'אן, א"ב) וכמעט לא ראיתי אותם. אנחנו משלימים פערים ואני נהנה מכל רגע. ברור שההנאה על המגרש חסרה, אבל זה מה שהטבע נתן ועם זה אנחנו צריכים להתמודד. אין לנו ברירה, אלא לנסות להוציא את הטוב שיש מכל הסיטואציה הזו. קיבלנו תכנית אימונים ממאמן הכושר, אמיר אשבל, אנחנו נצמדים להנחיות של הצוות המקצועי ומקווים כמו כולם שהכדורגל יחזור בהקדם האפשרי".

למי שהספיק לשכוח בימים שהכדורגל מרגיש כמו זיכרון רחוק, נזכיר שמכבי צועדת בבטחה בפסגת הטבלה הלאומית, ולמעשה המשחק האחרון ששיחקה היה בנתניה, אז הפתיעה את בית"ר ירושלים, גברה עליה בדו קרב פנדלים וחגגה על חשבונה עלייה לחצי הגמר. "לא האמנתי שזה יהיה המשחק האחרון שלנו בתקופה הקרובה, אבל החיים מזמנים לנו הפתעות בלתי צפויות", אומר בבייב, שחתם במכבי באמצע אוגוסט האחרון ועד מהרה התכבד לענוד את סרט הקפטן. "חוסר הוודאות משבש והאמת שיוצא לי לחשוב על זה כמעט בכל יום – גם על העלייה וגם שהאמנו ואנחנו עדיין מאמינים שאפשר לזכות בגביע. אני מאוד מקווה שבסופו של דבר נחדש את העונה הזו ונשלים את המשימות שלנו על המגרש. אולי זה יקרה בחודש מאי, ואם לא במאי אז יוני, העיקר שנחזור לשחק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר