שחקני קבוצת הנוער של מכבי. צילום: עזרא לוי
שחקני קבוצת הנוער של מכבי. צילום: עזרא לוי

פרסום ראשון: מ.כ אור יהודה צפויה לשמש כ"קבוצת בת" של מכבי פתח תקוה

בין המועדונים סוכמו לאחרונה מרבית הפרטים בנוגע להסכם שיתוף פעולה, במסגרתו ישותפו בוגרי קבוצת הנוער של מכבי בקבוצת הבוגרים מליגה א'. "מטרת העל שלנו היא לרכז את המושאלים שלנו בליגה א' לקבוצה אחת שתעבוד בשיתוף פעולה איתנו", אמר אופיר לוזון

פורסם בתאריך: 30.3.20 14:22

בעוד שמועדוני הכדורגל בישראל עסוקים בעיקר במזעור נזקים נוכח משבר הקורונה שהביא להפסקת פעילות הכדורגל בישראל, במכבי פתח תקוה חושבים קדימה. לאחרונה נדון בין נציגי המועדון לבין אנשי מ.כ אור יהודה מליגה א' נושא שיתוף פעולה בין הקבוצות, במסגרתו תהפוך הקבוצה מליגה א' למעין "קבוצת בת" של מכבי, בדומה למודל של בית"ר תל אביב בת ים ומכבי תל אביב.

יש לציין כי חתימה רשמית בין המועדונים עדיין אין, אך פגישות נערכו בנושא בין מנהל מחלקת הנוער של מכבי, אופיר לוזון, לבין אנשי אור יהודה ונראה כי ההסכם קרוב להסגר. יש לציין כי היריבה העירונית הפועל שאפה גם כן להגיע להסכם דומה עם אחד המועדונים מהליגות הנמוכות, וגם האופציה של אור יהודה הייתה על הפרק אך לא יצאה לבסוף לפועל. מי שכאמור בחרו ללכת על המהלך הם משפחת לוזון. אחד המועמדים לאמן את קבוצת הבוגרים של אור יהודה בעונה הבאה הוא אייל גדרון, שכיום מאמן את קבוצת נערים א' של מכבי.

במסגרת ההסכם, צפויים שחקני נוער של מכבי פתח תקוה להשתלב בקבוצת הבוגרים של אור יהודה, בכדי שלא יעברו למועדונים אחרים, אלא יושבחו בקבוצת בוגרים לפני שיחזרו לקבוצת האם. בהמשך עשוי שיתוף הפעולה להתרחב גם למחלקות הנוער של המועדונים.

"היו שתי פגישות שלי עם אנשי אור יהודה", אישר אופיר לוזון. "יש כיוון חיובי לדברים ואפילו לחיצת יד, אך עדיין לא נסגר רשמית. נכון שאחת המטרות שלי היו לשים מאמן מטעמי כדי שנדע שאנחנו שקטים שכל השחקנים שלנו באמת ישחקו. כרגע לפחות, איל גדרון צפוי להשאר בעונה הבאה במכבי פ"ת אך לא פוסל אפשרות שבהמשך זה יקרה".

עוד הוסיף לוזון: "בחרנו באור יהודה בעיקר בגלל האנשים הנהדרים שנמצאים שם, מתקנים נהדרים והעובדה שמדובר במועדון מסודר מאוד וכמובן מיקום גאוגרפי. כמובן מטרת העל שלנו היא לרכז את המושאלים שלנו בליגה א' לקבוצה אחת שתעבוד בשיתוף פעולה איתנו".

לפני פגרת הקורונה דורגה אור יהודה במקום השמיני בליגה א' דרום, הרחק ממאבקי התחתית. קבוצת הנוער שלה ושאר קבוצות הנערים משחקות בליגות המחוזיות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר