בית הספר לכדורגל של מכבי פתח תקוה. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה
בית הספר לכדורגל של מכבי פתח תקוה. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה

הורים בבית הספר לכדורגל של מכבי פ"ת ביקשו זיכוי, אופיר לוזון: "נגיע למתווה הוגן"

כמו כל פעילות הספורט במדינה, גם בית הספר לכדורגל של מכבי פתח תקוה מושבת מפעילות. במועדון טוענים כי במידת הצורך הסכום יתקזז על חשבון העונה הבאה, אך אחת האמהות אומרת: "נצטרך לבחור בין לאבד את הכסף לבין להפוך לאנשי מכירות של מנויים"

פורסם בתאריך: 1.4.20 17:45

בזמן שהמשק משותק ועמו הפעילות בבית הספר לכדורגל של מכבי פתח תקוה, המונה כ-600 ילדים, עלו היום (רביעי) טענות של הורים שביקשו לבטל את רישום ילדיהם ולהזדכות על התשלום, אך קיבלו תשובה שלילית.

אחת האימהות שבנה מתאמן בחוג לכדורגל סיפרה: "קיבלנו הודעה מהמועדון שעל פי התקנון, לא ניתן לבטל את המנוי על החודשים שנותרו עד סופו (אפריל, מאי, יוני) על מחצית מרץ יהיו מוכנים להחזיר, אבל לא על השאר. הורים משלמים כ-270 שקלים בחודש על המנוי. זה נשמע הגיוני? הרי אף אחד לא מבטל את המנוי מרצונו, אלא כי בהחלטת הממשלה המועדון מנוע מלספק את השירות".

עוד הוסיפה האם כי הופתעה לגלות כי "הפתרון", כך לטענתה, הוא להעביר את הזכאות לעונת האימונים של השנה הבאה. "שאלתי מה אם אני לא מעוניינת בחוג הזה בשנה הבאה, ונאמר לי 'תמצאי הורה אחר שיקנה ממך את הזכאות'. ממש לא סביר שבגלל המצב שנוצר בעולם כולו, אני והורים אחרים במועדון נצטרך לבחור בין לאבד את הכסף לבין להפוך לאנשי מכירות של מנויים", סיכמה.

מנהל מחלקת הנוער, אופיר לוזון, מסר בתגובה: "לא ידוע לי על תלונה כזו. המצב אצלנו שקט וההורים יודעים שאנחנו ממתינים להודעה רשמית שהכדורגל לא חוזר. במקרה כזה, נמצא את הדרך לזכות אותם או לתת להם הנחה לשנה הבאה. אין לי ספק שנגיע למתווה הוגן עם ההורים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר