אמאדו סוקונה מול אור בלוריאן. צילום: ירדי עואמי
אמאדו סוקונה מול אור בלוריאן. צילום: ירדי עואמי

ליגה אחרת, תוצאות דומות: מכבי פ"ת ניצחה 0:2 את הפועל כפר סבא

העליונות של גיא לוזון ושחקניו מליגת המשנה בעונה שעברה נמשכת גם בליגת העל. גיא חדידה (פנדל) ותאי בריבו סידרו שלוש נקודות מוצדקות למכבי, בדרך למאזן מושלם אחרי שני משחקים

פורסם בתאריך: 12.9.20 20:57

מכבי פתח תקוה המשיכה הערב (שבת) את פתיחת העונה הנהדרת שלה, עם ניצחון 0:2 ביתי על הפועל כפר סבא ומאזן מושלם אחרי שני מחזורי ליגה. הקבוצה של גיא לוזון הפגינה עליונות לאורך רוב שלבי המשחק ויכולה להיות מרוצה מאוד מפתיחת העונה שלה, אחרי ה-1:2 על האלופה במחזור שעבר.

ליאל עבדה פתח בהרכב מכבי, אחרי שחזר ביום רביעי מהבידוד באיי פארו. בדקה ה-13 מכבי עלתה ליתרון. ינון אליהו הגביה מימין וסודיק אטנדה נגע בבירור בידו ברחבה. גיא חדידה דייק מהנקודה הלבנה, 0:1. בדקה ה-41 הירוקים קופחו כאשר אמאדו סוקונה הוכשל על ידי אריק ינקו ברחבה, אך לאחר בדיקת VAR ארוכה לא נשרק פנדל.

במחצית ערך לוזון חילוף כפול, כאשר הרכש הטרי עמית מאיר נכנס במקום מוחמד סרסור המוצהב, ודניאל פלשר נכנס במקום אסמיר סוליץ', במערך של חמישה שחקני הגנה. בדקה ה-63 מחליף נוסף, תאי בריבו, קיבל מסירה נהדרת ממוחמד הינדי, ובעט מדויק לרשת של איתמר ישראלי, 0:2 שגם קבע את תוצאת הסיום. משחקה הבא של מכבי, אם הגבלות הקורונה לא ימנעו זאת, צפוי להתקיים ביום שני הבא מול מ.ס אשדוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר