מכבי מול הפועל חיפה
מכבי מול הפועל חיפה

כלום לא עוצר אותה: מכבי פ"ת ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

גיא לוזון ושחקניו לא התרשמו מכך ששיחקו בעשרה שחקנים במשך כשעה, וגברו בקלילות על הקבוצה של חיים סילבס, במשחק הראשון אחרי פגרת הסגר השני. תאי בריבו ואור אינברום כבשו למכבי, שעלתה לפחות זמנית לפסגה

פורסם בתאריך: 31.10.20 18:09

פגרה כפויה בעיצומה של פתיחת עונה טובה? כרטיס אדום במחצית הראשונה? נראה שהעונה מכבי פתח תקוה לא עוצרת בפני שום מכשול. התכולים חזרו מפגרת הסגר השני כמו גדולים, עם 0:2 ביתי על הפועל חיפה, שהעלה את מאזנם לתשע נקודות מארבעה מחזורים וסידרה להם, לפחות זמנית, את המקום הראשון בטבלת ליגת העל.

ליאל עבדה, שהתגייס השבוע לצה"ל, קיבל שחרור בסוף השבוע לביתו ופתח בהרכב. בדקה השישית אור אינברום מסר לירדן כהן ברחבה, שנפל לאחר מפגש עם אלמוג בוזגלו. השופט שלומי בן אברהם שרק לפנדל, את שופטי ה-VAR תיקנו בצדק ופסלו את ההחלטה. בדקה ה-19 עבדה פרץ מימין ומסר לתאי בריבו, שבעט חלק ומדויק מתוך הרחבה לרשת, 0:1 למכבי.

בדקה ה-31 אלביס סאקי תיקל בחריפות וללא סיבה מיוחדת את סער פדידה, וראה כרטיס אדום ישיר מבן אברהם. למרות ההרחקה, מכבי הכפילה בדקה ה-38. טעות של מיקי סירושטיין אפשר לתאי בריבו להוריד לאינברום, שכבש מקרוב את השני של מכבי. גיא חדידה, שהחלים מקורונה וסבל מפציעה קשה בעונה שעברה, יצא מהמגרש כשהוא ממרר בבכי, לאחר שנפצע שוב ברגלו.

המחצית השנייה הייתה נטולת אירועים מיוחדים אבל השורה התחתונה מבחינת מכבי ברורה – פתיחת עונה מצוינת, למרות כל הקשיים. במחזור הבא תתארח מכבי אצל בית"ר ירושלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר