שלמה שרף. צילום: תומר אפלבאום
שלמה שרף. צילום: תומר אפלבאום

הזוועה והסוכריה / הטור של אלמוג אופיר

ה"פרס" שקיבלנו על חזרת הליגה הייתה האמירה הגזענית של שלמה שרף, וטוב תעשה מכבי אם תתבע אותו. הבשורות הטובות הגיעו עם עוד ניצחון משכנע ועלייה למקום הראשון בטבלה

פורסם בתאריך: 4.11.20 16:36

1. תראו מה זה כדורגל. משהו כמו חודש (מי סופר בקורונה) אתה מחכה שהקבוצה שלך תשוב לדשא. מתעצבן, מתגרד, מת להרגיש את הקבוצה שלך באוקטובר ולא את המו"מ המתיש של משרד הספורט והבריאות. בסוף זה קורה ומה אתה מקבל? את שלמה שרף משוויץ בידע שלו ביכולות הייצוא של פנמה. הביטוי 'רפובליקת בננות' לא היה מתאים יותר. מקומם מאוד שמלכתחילה האיש כלל לא הבין את טעותו ומיהר להתנצל על האמירה הגזענית והמטופשת כלפי אבדיאל ארויו, ושלח שליחים להמציא כל תירוץ אפשרי כדי להוכיח שהוא צודק. גזענות זה נגע רע ודוחה שמוכרחים להוקיע אותו בצורה חד משמעית בכל מקום – בבית, ברחוב ובטח בטלוויזיה.

2. טוב עשה ערוץ הספורט שמיהר להשעות את שליימה, ואני מקווה שלא מדובר רק בפעולה מהירה למראית עין, אלא בהשעיה ארוכה וכואבת שתגאל אותנו מהפה הגדול והפנינים המלוכלכות של מאמן הנבחרת לשעבר. טוב עשתה מכבי פתח תקוה שמיהרה לגנות ולמיטב הבנתי גם שוקלת לתבוע את כבוד הפרשן. מכיוון שאנשים מסוגו מסוגלים להבין ולהפנים את מעשיהם רק דרך הכיס, אני בעד. אבי, תגיש תביעה על סכום גבוה, תתרום את הכסף שיתקבל לצדקה ויחד עם מכבי אבשלום פתח תקוה, תעבירו מסר חד משמעי לכל מי שקשור לכדורגל הישראלי: אין מקום לגזענות במגרש שלנו.

3. ואחרי הזוועה מגיעים לסוכריה. הסתכלתם על הטבלה? לא טעיתם, מכבי פתח תקוה במקום הראשון עם 9 מ-12, והקבוצה של גיא ממשיכה ביכולת מצוינת גם אחרי השביתה המייגעת בסגר השני. ומה תגידו על משחק פנטסטי מול הפועל חיפה וניצחון חלק ומוצדק, כאשר שני שליש ממנו שיחקנו בעשרה שחקנים? יותר ממילה טובה מגיעה לאריק ינקו והבלמים אור בלוריאן ומרכוס דיניז, שעמדו בלחץ והשרו רוגע על החוליה האחורית. אור אינברום שוב העיד על יכולות גבוהות, אם כי הן יהיו גבוהות עוד יותר אם רק ילמד להיפטר מהכדור יותר מהר. ליאל עבדה סוף סוף הגיע לליגה וכשהוא משחק בתפקיד הטבעי שלו יש שפע של מקום לכישרון להתפרץ, ומעל כולם – וולקאם בק תאי בריבו באחלה משחק ושער דובדבן בנגיעה קסומה לפינה. בצד הפחות מעודד, נשלח איחולי החלמה מהירה לגיא חדידה ולשאר הפצועים שלנו (הרשימה מתארכת ומדאיגה), בתקווה שישובו לשחק במהרה. לא פשוט לחזור אחרי פגרה ארוכה באמצע העונה, אבל עושה רושם שהלהקה של גיא בדרך הנכונה. רק בקשה קטנה: להמשיך במומנטום מול קריית שמונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר