גיא לוזון. צילום: ניר קידר
גיא לוזון. צילום: ניר קידר

שעת רגיעה: מכבי פתח תקוה אכזבה והפסידה 1:0 לקרית שמונה

הקבוצה של גיא לוזון נפרדת מהמקום הראשון אחרי שהציגה משחק חלש וספגה בדקה ה-87 מרגליו של לוסיו. תומר לוי נפצע במחצית הראשונה והוחלף

פורסם בתאריך: 8.11.20 20:54

מכבי פתח תקוה חזרה הערב (ראשון) לקרקע, לאחר שהפסידה 1:0 בבית להפועל קרית שמונה. הקבוצה של גיא לוזון, שרצתה להמשיך את הריצה עם שלוש נקודות גם הערב, הציגה משחק חלש לאורך רוב שלבי המשחק וירדה מנוצחת בצדק. מכבי חסרה במשחק את אור אינברום הפצוע, כאשר המגן תומר לוי נפצע לפני השריקה למחצית והוחלף.

הקבוצה של האקס קובי רפואה הייתה טובה יותר למן הפתיחה, ובדקה ה-28 רועי קהת קיבל כדור ברחבה וממצב נוח בעט קרוב לקורה של אריק ינקו. מכבי התעוררה מעט בתחילת השליש השני של המשחק, והייתה קרובה לעלות ליתרון בדקה ה-35. נאור סבג, שחתם השבוע ורשם בכורה בהרכב, הגביה, דז'יוגאס ברטקוס יצא לא טוב, מרקוס דינז נגח לכיוון תיבת החמש, אך למכבי לא היה שחקן שידחוק מול שער ריק.

קרית שמונה הייתה טובה יותר במחצית השניה, ובדקה ה-58 סאקו טורה הגביה כדור לרחבה, הכדור הגיע ליוג'ין אנסה שבעט, אך החלוץ בעט החוצה מזווית טובה. הלחץ של קרית שמונה נמשך ובדקה ה-71 לוסיו בעט לרשת החיצונית מתוך הרחבה. בדקה ה-87 זה כבר נכנס. לוסיו קיבל כדור מצד ימין, נכנס לרחבה, ובעט מצוין לקורה ופנימה, 0:1 מוצדק לקרית שמונה. לאחר חמישה מחזורים מכבי עם תשע נקודות, ונפרדת מהמקום הראשון אותו החזיקה בשבוע האחרון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר