ליאל עבדה. צילום: שרון בוקוב
ליאל עבדה. צילום: שרון בוקוב

חורף חם: מכבי פתח תקוה ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים

ליאל עבדה ומוחמד הינדי סידרו ניצחון חשוב לגיא לוזון ושחקניו. אלירן עטר השווה זמנית. גיא לוזון הורחק לאחר מילים לשופט אביעד שילוח

פורסם בתאריך: 25.11.20 22:20

מכבי פתח תקוה הזכירה היום (רביעי), לפחות במחצית הראשונה, את הקבוצה של פתיחת העונה. הקבוצה של גיא לוזון ניצחה הערב 1:2 בטדי את בית"ר ירושלים ועלתה למקום השני בטבלה עם 13 נקודות.

ההזדמנות הראשונה הייתה דווקא של בית"ר, כאשר בדקה השלישית עידן ורד בעט ליד הקורה ממצב טוב. בדקה ה-16 הגיע השער הראשון של מכבי. נאור סבג שלח כדור גדול לליאל עבדה, איתמר ניצן יצא לא טוב, ועבדה כבש בכחוכמה את הראשון, 0:1. בית"ר חזרה שתי דקות מאוחר יותר. ירדן שוער מצא את עידן ורד שבעט, אריק ינקו הדף, מיכאל אוחנה הקפיץ למשקוף, ואלירן עטר היה במקום כדי לכבוש מהכדור החוזר, 1:1.

בדקה ה-23 שועה היה קרוב להשלים מהפך, אך ינקו, המצטיין במכבי היום, סיפק הצלה נהדרת. בדקה ה-42 מכבי חזרה ליתרון. כדור קרן ננגח על ידי מרקוס דיניז לעברו של מוחמד הינדי, שכבש מקרוב, 1:2 מכבי.

בדקה ה-59 עידן ורד ספק נדחף על ידי ינון אליהו, אביעד שילוח שרק לפנדל, אך צוות ה-VAR הפך את ההחלטה. בעקבות המקרה הורחק גיא לוזון בכרטיס אדום לאחר שאמר מילים לשילוח. מכבי שמרה על היתרון עד הסיום וחזרה לפתח תקוה עם שלוש הנקודות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר