גיא לוזון. צילום: זאב שטרן
גיא לוזון. צילום: זאב שטרן

הקאמבק לא עזר: מכבי פ"ת הפסידה 3:2 למכבי נתניה

למרות שהשוו לאחר שפיגרו בשני שערים, גיא לוזון ומכבי חזרו הביתה ללא נקודות. עבדה ובלוריאן איזנו לאחר שערים מוקדים של אברהם ומלאדה, חן עזרא קבע את תוצאת המשחק. במחזור הבא: מכבי חיפה

פורסם בתאריך: 12.12.20 21:47

מכבי פתח תקוה בהחלט יכולה להרגיש מאוכזבת הערב (שבת) אחרי שחזרה ללא נקודות מהמפגש מול מכבי נתניה, שהסתיים ב-2:3 לצהובים. למרות שחזרה מיתרון כפול בתחילת המחצית השניה, הקבוצה של גיא לוזון ספגה שער מכריע מרגליו של חן עזרא וירדה מנוצחת.

ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה של מכבי, כאשר כבר בדקה השלישית תאי בריבו הגיע מול דני עמוס, אך בעט על השוער. שבע דקות מאוחר יותר, נתניה הענישה. חן עזרא מצא את קוואן פרייטר, שמסר לאביב אברהם, ששחרר בעיטה נהדרת לרשת של אריק ינקו, 0:1 לנתניה. בדקה ה-27 היה זה ליאל עבדה שכמעט כבש, אך עמוס שוב הדף במצב של אחד על אחד, ושתי דקות מאוחר יותר השוער הנתניינתי עצר שוב את עבדה.

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה טעות של מרקוס דיניז סידרה פנדל לצהובים, אותו תרגם יונס מלאדה לשער, 0:2. מכבי פתחה חזק את המחצית השנייה והראתה שיש לה אופי. התקפה מתפרצת של מכבי עברה מאור אינברום, דרך תאי בריבו ואל ליאל עבדה, והאחרון הקפיץ נהדר מול עמוס וצימק ל-2:1. השער, שנכבש ספק מעמדת נבדל, לא נבדק על ידי ה-VAR עקב תקלה טכנית

בדקה ה-59 הגיע השיוויון. קרן של אינברום נחתה על הראש של אור בלוריאן, שנותר לבד לגמרי ונגח את שער הבכורה שלו בליגת העל, 2:2. למרות שנראה היה שהמומנטום בידיים של מכבי, בדקה ה-67 היה זה חן עזרא שבעט כדור מ-18 מטרים, שפגע בבלוריאן ונכנס לרשת של ינקו, 2:3 לנתניה. מכבי עוד ניסתה להשוות בדקות האחרונות אך ללא הצלחה, ומכבי חזרה מאצטדיון רמת גן מנוצחת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר