סימן חיים: הפועל פ"ת סיימה ב-1:1 מול בית"ר תל אביב בת ים

הכחולים נראו טוב יותר בבכורה של חיים שאבו, והצליחו לחזור מפיגור מוקדם בזכות שער של אביב סלם במחצית השנייה

פורסם בתאריך: 18.12.20 17:03

חוויה מרעננת חיכתה היום (שישי) לאוהדי הפועל פתח תקוה, כאשר הקבוצה שלהם הציגה סוף סוף יכולת לא רעה וסיימה ב-1:1 את משחק החוץ שלה בנס ציונה מול בית"ר תל אביב בת ים. היה זה משחק הבכורה של חיים שאבו על הקווים, שבהחלט יכול לסמן וי על תוצאה טובה מול השנייה בטבלה.

שאבו עלה בהרכב עם איתי לוי, אופק אושר, היגור וידאל וגל צרויה, כאשר טרנס טיסדל ורם לוי המורחקים לא היו בסגל. הקבוצה של עמיר נוסבאום עלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה השלישית. צרויה איבד כדור והמקומיים יצאו למתפרצת, רונן חנצ'יס היה פנוי ברחבה ומסר מהאוויר ליניב מזרחי, שמול שער ריק גלגל בקלילות לרשת, 0:1 לבית"ר תל אביב בת ים. עד סיום המחצית המקומיים היו אלו ששלטו יותר במגרש, אך לא הצליחו להכפיל את התוצאה.

המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לחלוטין. הפועל הייתה טובה יותר לכל אורך המחצית, ויכולה אף להרגיש פספוס שלא יצאה עם שלוש נקודות. בדקה ה-52 כדור מצוין של איתי לוי הגיע לצרויה, שממצב טוב בעט על אביחי דהן ולקרן. שש דקות מאוחר יותר עוד הזדמנות גדולה לצרויה, שקיבל כדור מול דהן אך הבעיטה שלו נעצרה על ידי שחקן הגנה על קו השער. בדקה ה-73 הגיע השער. בר ירוחם, שנכנס למגרש שלוש דקות קודם לכן, בעט כדור מחוץ לרחבה, דהן הדף ואביב סלם היה במקום כדי לכבוש מהכדור החוזר, 1:1. עד הסיום שתי הקבוצות ניסו להכריע את המשחק, אך ללא הצלחה. 1:1 בסיום, במחזור הבא תתארח הפועל אצל הפועל עפולה.

הרכב: עומר כץ, אופק אושר, צליל נחמיה, פז בן ארי, איציק שולמייסטר, נפתלי בלאי, דניאל שוורצבוים, היגור וידאל (בר נאווי, 80), אביב סלם (חמאדה אגבריה, 80), איתי לוי (בר ירוחם, 70), גל צרויה (ים בן יהודה, 87).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ש2

    מתגעגע לימים היפים של הפועל פתח תקווה מאת אוהד שרוף של הקבוצה בהצלחה בהמשך

  2. ש2

    מתגעגע לימים היפים של הפועל פתח תקווה מאת אוהד שרוף של הקבוצה בהצלחה בהמשך מה איכפת לכם רוצה לרשום שוב

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר