מכבי מול מכבי חיפה
מכבי מול מכבי חיפה

מכבי פ"ת הפסידה 2:1 למכבי חיפה, אליהו החמיץ פנדל בתוספת הזמן

הקבוצה של גיא לוזון ספגה משתי קרנות ושתי טעויות של השוער ויצאה בלי נקודות למרות שהוליכה משער מוקדם של נאור סבג. ניקיטה רוקאביצה ודולב חזיזה כבשו לקבוצה של ברק בכר, המגן החטיא מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן של המשחק

פורסם בתאריך: 19.12.20 21:50

מכבי פתח תקוה יצאה היום (שבת) מאוכזבת, כשהפסידה בביתה 2:1 למכבי חיפה בקרב צמרת, אחרי שהחטיאה פנדל בתוספת הזמן של המשחק. הקבוצה של גיא לוזון הוליכה, אך ספגה פעמיים בשני כדורי קרן, ומשתי פעולות לא טובות של השוער אריק ינקו.

מכבי הפתיעה את חיפה כבר בדקה הרביעית, בזכות מהלך התקפי נהדר. ינון אליהו מסר באגף הימני לליאל עבדה, שהרים מדויק לנאור סבג, שנגח נהדר לרשת, 0:1 לקבוצה של גיא לוזון. למרות השער, חיפה לא הורידה את הראש והצליחה לחזור ארבע דקות מאוחר יותר. קרן של צ'ארון שרי הגיע לראש של ניקיטה רוקאביצה שלא היה מכוסה, והחלוץ נגח מדויק לרשת מול אריק ינקו שזינק מאוחר, 1:1.

הירוקים המשיכו בלחץ ובעיטה חזקה של דולב חזיזה מחוץ לרחבה נעצרה אצל ינקו, ורוקאביצה בעט מהאוויר את הכדור החוזר מעל השער. אחרי דקות טובות של החיפאים המשחק נרגע, עד לתוספת הזמן של המחצית. שרי בעט כדור לעבר ידו של אור בלוריאן, ואלי חכמון שרק לפנדל. מוחמד אבו פאני ניגש לבעוט את הפנדל אך בעט לקורה, עדיין 1:1.

המחצית השנייה הייתה בעיקר בשליטה של הירוקים. בדקה ה-58 שרי קיבל כדור נהדר מאבו פאני אבל יציאה טובה של ינקו מנעה מהפך, ודקה מאוחר יותר נגיחה של ההולנדי שוב נעצרה אצל השוער. בדקה ה-79 ינקו שגה, ומכבי שילמה ביותר. שוב כדור קרן לירוקים, השוער לא יצא מספיק טוב, וחזיזה נגח מדויק לרשת, 1:2. נגמר? ממש לא. בדקה השישית של תוספת הזמן עופרי ארד תפס את עמית מאיר ברחבה, וחכמון שרק לפנדל. ינון אליהו ניגש לבעוט, אך ג'וש כהן הדף וכפה את תוצאת הסיום, 1:2 לחיפה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר