שחקני הפועל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

חזרה לחיים: להפועל פ"ת אסור להסתפק בשום תוצאה פרט לניצחון בעפולה

אחרי פתיחה מעודדת לקדנציה של חיים שאבו בכחול, המאמן חייב לחזור מהצפון מחר עם שלוש נקודות בקרב התחתית, אחרת המצב יהיה חמור מתמיד. כמה כיף שמחלקת הנוער שלנו נותנת לנו סיבות לחייך

פורסם בתאריך: 24.12.20 12:50

מוקדם לומר אם הגעתו של חיים שאבו לתפקיד המאמן תציל את העונה של הפועל, אבל המשחק האחרון מול בית"ר ת"א בת ים היה בהחלט התחלה די מעודדת. למרות שנקלעה לפיגור מוקדם, הפועל הצליחה להשיג נקודה במשחק מול אחת משתי הקבוצות הטובות בליגה. הפועל רשמה יותר איומים לשער ממשחקיה הקודמים ולפרקים הייתה טובה יותר מהמארחת. כל זה טוב ויפה, אבל כשהיא ניצבת מתחת לקו האדום הפועל משוועת לניצחונות שיקרבו אותה לחוף מבטחים.

מחר (שישי) תצפין הפועל לעפולה למשחק שמתאים במיוחד לקלישאה "משחק על 6 נקודות". ניצחון חוץ יגרום לחילופי מקומות בין הקבוצות אך הפסד יכול להסתיים בירידה למקום ה-15. במחזור הפתיחה של הליגה הסתיים המשחק בין השתיים ב-1:1 מאכזב והפעם אסור להפועל להסתפק בשום תוצאה מלבד ניצחון. 10 מתוך 13 הנקודות של הפועל העונה הושגו במשחקי החוץ ונקווה כי מגמה זו תימשך גם במשחק הקרוב.

כשהקבוצה הבוגרת של הפועל לא מייצרת לנו הרבה רגעי שמחה, אחד מתחביביי בשבתות הוא לעקוב אחר תוצאות מחלקת הנוער של הפועל ולקוות לעדכונים משמחים על הישגיי הילדים והנערים בכחול. ישנה תמימות דעים כי חשיבותה של מחלקת נוער חזקה וגדולה תהיה מכרעת בתקומתו של המועדון ולכן חשוב להשקיע מאמצים ומשאבים בחיזוקה.

זה מספר שנים שקבוצת הנוער של הפועל מדשדשת בליגה השנייה והזיכרון המתוק של הזכייה בגביע (עם פז בן ארי ורם לוי) הולך ומתרחק. העונה הנוכחית נפתחה באיחור כשבמשחק הבודד שנערך עד כה סיימה הפועל בתיקו ביתי. קשה לומר לאן פניה של קבוצת הנוער מועדות אך אין ספק שכולנו מקווים שהיא תתמודד על עלייה לליגת העל.

בראש קבוצות הנערים ניצבת קבוצת נערים א' המבטיחה שהייתה ליחידה במחלקה שהעפילה אשתקד לליגת העל. הקבוצה השיגה שלושה ניצחונות בשלושת משחקיה הראשונים בליגת ארצית דרום ובצניעות ובזהירות ניתן לומר שיש ציפייה גדולה מהם להעפיל שוב גם העונה. נערים ב' היא הקבוצה היחידה במחלקה שמשחקת בליגה הבכירה. לאחר ניצחון חוץ פנטסטי מול מכבי חיפה, ממוקמת הפועל קצת מעל לקו האדום עם ארבעה הפסדים ושני ניצחונות. המטרה: הישארות. ואם חסרות לכם סיבות לחייך אז לבטח תשמחו לקרוא שקבוצת ילדים ב' ניצחה 2:3 בדרבי העירוני.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר